- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii hrană pentru anul 2019 (dejun, prânz, cină)
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii hrană elevi (dejun, prânz, cină)
Dejunul trebuie să fie alcătuit din terciuri de lapte cu unt (griș, orez, hrișcă, grâu, paste făinoase), ouă fierte, chifle, tartine cu unt (magiun, cașcăval, salam), ceai sau cacao, copturi proaspete, patiserie. Prânzul cald, din 5-6 feluri de gustări (salată din legume proaspete). Felul 1 : zamă, borș, supe în asortiment, ciorbă. Felul 2 :găină fiartă, carne înăbușită, pilaf. Garnir: (pireu de cartofi, pireu de mazăre, cartofi înăbușiți, paste făinoase, terciuri, varză înădușită, sousuri, mezeleuri, carne sau pește, compot sau sucuri). Pâine – nu mai puțin de 100gr. Cina trebuie să fie: unt, salam, carne de găină, ragu, terci. În asortiment: clătite, mangium, produse de patiserie, ceai.
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standart ce include: Fisa de date a achizitiei, Formularele pentru depunerea ofertei, specificații tehnice și de preț, formularul de contract
Specificații tehnice
19.11.2018 12:56:06
anunt de participare
Invitaţie de participare
19.11.2018 12:56:06
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA19.11.2018 12:56:06 - 03.12.2018 14:10:37
03.12.2018 14:10:37 - 11.12.2018 14:55:59