- Стадия выяснения
- Подача предложений
- Электронный аукцион
- Этап оценки предложений
- Контракт
Servicii de formare profesională
Информация о заказчике
Название
Фискальный код / IDNO
Адрес
Веб-сайт
Контактное лицо
Имя Фамилия
Контактный телефон
Fax
Данные покупки
Дата публикации
Последнее изменение
MTender ID
Код CPV
Тип процедуры
Критерий оценки
Список партий
Название лота : Lotul 1. Eficientizarea activităţii profesionale
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Eficientizarea activităţii profesionale 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire - Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate. - Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări. - Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate Prestarea serviciilor publice: - Conceptul de servicii publice; - Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora; - Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și instituțional în vederea prestării serviciilor publice de calitate. - Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice. - Normele, standardele de interacțiune cu clienții. - Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți. Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor: - Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză. - Procesarea informațiilor - Întocmire a rapoartelor - întocmire a notelor informative - Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor. Gestionarea timpului la locul de muncă: - Dezvoltarea abilităților de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă - Metode și tehnici de gestionare a timpului - Mobilizarea în condiții de efort maxim - Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Angajați cu funcții de conducere/execuție din cadrul CNAS 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 122 participanţi. 6.4 Numărul de grupe Semestrul II, 2022 – 4 grupe. 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activității de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 12:00:00
Название лота : Lotul 2.Comunicarea și dezvoltarea personală
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Comunicarea și dezvoltarea personală 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Dezvoltarea abilităţilor de comunicare, prezentare, gestionare eficientă a stresului și conflictelor. Arderea profesională. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - Dezvoltarea abilităţilor de comunicare și prezentare. - Informarea persoanelor fizice şi juridice privind sistemul public de asigurări sociale. Organizarea sistemului de comunicare internă şi externă - Îmbunătăţirea calităţii consultaţiilor acordate clienţilor CNAS de către specialiştii din cadrul Centrelor de apel specializate prin intermediul telefonului. - Managementul conflictelor - Negocierea în relaţiile cu beneficiarii de servicii publice - Arderea profesională - Cunoaşterea psihologică a oamenilor prin aspectele expresive ale personalităţii - Lucru în echipă. Metode de rezolvare creativă a problemelor apărute în activitate. Sporirea activismului. - Dialogul social - Gestionarea eficientă a stresului. Rezolvarea situațiilor de stres 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Funcţionarii publici de conducere/ execuție 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 312 participanţi. 6.4 Numărul de grupe Semestrul II, 2022 – 11 grupe. 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 12:18:30
Название лота : Lotul 3.Management și leadership
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Management și leadership 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire - Formarea la participanți a unei abordări de sistem cu referire la management și particularitățile manifestării lui în condițiile CNAS; - Exersarea unor instrumente necesare pentru realizarea cu succes a funcției de conducere a unui manager; - Dezvoltarea flexibilității manageriale și orientării spre dezvoltare managerială continuă; - Dezvoltarea capacităţilor de lider a participanţilor la instruire; - Etc. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - Dezvoltarea abilităților manageriale și de leadership - Team building (dezvoltarea unei echipe, integrarea membrilor noi într-o echipă, gestionarea pozitivă a conflictelor, generarea creativităţii, etc) - Identificarea şi evaluarea indicilor de satisfacţie a personalului - Delegarea sarcinilor; - Cadrul normativ şi metodologia de înaintare a propunerilor legislative şi de îmbunătățire a proceselor de activitate - Motivarea şi menţinerea personalului în sectorul bugetar - Managementul resurselor umane 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Funcţionarii publici de conducere 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 52 participanţi. 6.4 Numărul de grupe Semestrul II, 2022 – 2 grupe. 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 12:37:00
Название лота : Lotul 4. Studierea limbii engleze
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Studierea limbii engleze 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Studierea limbii engleze. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor. 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 60 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Funcţionari publici de conducere 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 1 participant. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022) 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 12:55:30
Название лота : Lotul 5. Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Acumularea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților de implementare a Codului administrativ. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate Provocările și implementarea prevederilor Codului administrativ în raport cu alte acte normative 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Specialist din cadrul direcției juridice 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 1 participant conform Planului de dezvoltare profesională (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 13:14:00
Название лота : Lotul 6.Limbajul de programare .NET Core
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Limbajul de programare .NET Core 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Acumularea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților în domeniul Limbajului de programare .NET Core 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate Limbajul de programare .NET Core 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Specialiști din domeniul tehnologiilor informaționale 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 4 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 13:32:30
Название лота : Lotul 7. Organizarea evidenţei contabile în sistemul bugetar
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Organizarea evidenţei contabile în sistemul bugetar 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Aprofundarea cunoștințelor în domeniul contabilității bugetare. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - Reglementarea contabilității instituțiilor bugetare; - Planul de conturi pentru instituțiile bugetare; - Aspecte teoretice și practice privind organizarea evidenței contabile în sistemul bugetar; - Reguli generale de înregistrare a faptelor economice în contabilitatea instituțiilor bugetare; - Contabilitatea veniturilor și cheltuielilor, mijloacelor fixe, materialelor, etc. - Raportarea financiară în sistemul bugetar. - Casarea, scoaterea din funcțiune a mijloacelor fixe 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Specialiști din domeniul tehnologiilor informaționale 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 4 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 13:51:00
Название лота : Lotul 8. Procedura de încheiere a contractelor
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Procedura de încheiere a contractelor 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Aprofundarea cunoștințelor angajaţilor CNAS privind încheiere a contractelor 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - Actele normative în domeniu. - Tipuri de contracte; - Contractele de prestări servicii. Modul de întocmire a contractelor de prestări servicii. Contractul tip de prestări servicii întocmit conform cadrului Legal. - Specificul contractelor în domeniul achizițiilor TIC, în domeniul TI. - Elementele, structura, cadrul normative ce reglementează încheierea contractelor în domeniul TI. 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Funcționari publici de conducere/execuție 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 14 participanți. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 14:09:30
Название лота : Lotul 9.Tehnici şi metode de bună gestionare a patrimoniului
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Tehnici şi metode de bună gestionare a patrimoniului 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Acumularea cunoştinţelor şi dezvoltarea abilităţilor angajaţilor CNAS privind gestionare a patrimoniului 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - Particularităţile înregistrării cadastrale; - Elaborarea devizelor pentru lucrări în construcţie cu eliberarea ştampilei de devizier; - Planificarea bugetară; - Principiile de întreţinere, reparaţii curente, capitale, reabilitare - a bunurilor imobile din gestiune. 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Funcționari publici de conducere/execuție 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 9 participanți. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 14:28:00
Название лота : Lotul 10. WSO2 Enterprise Integrator
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională WSO2 Enterprise Integrator 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul WSO2 Enterprise Integrator 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - procesarea datelor în flux - timp de execuție de integrare - opțiunile de monitorizare și implementare 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Angajați din cadrul CNAS în domeniul tehnologiilor informaționale 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 4 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 14:46:30
Название лота : Lotul 11. Administrarea și configurarea echipamentului supravegherii video
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Administrarea și configurarea echipamentului supravegherii video 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul administrării și configurării echipamentului supravegherii video. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate Administrarea și configurarea echipamentului supravegherii video 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Angajați din cadrul CNAS în domeniul tehnologiilor informaționale 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 6 participanți. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 15:05:00
Название лота : Lotul 12.Achiziții publice
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Achiziții publice 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul achizițiilor publice 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - Etapele de desfășurare a achizițiilor publice - Planificarea și inițierea procedurilor de achiziție publică - Derularea procedurilor de achiziții publice - Tipuri de proceduri, tehnici, instrumente de atribuire - Documentația de atribuire - Dosarul achiziției publice - Abateri la desfășurarea procedurilor de achiziții publice - Criterii de atribuire a contractului de achiziții publice - Erorile în achiziții publice, căile de remediere 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Angajați din cadrul CNAS în domeniul achizițiilor publice 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 14 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup. 6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022). 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (mun. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 22.08.2022 3:00:00 До 31.12.2022 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 03.08.2022 15:23:30
Документы процедуры покупки
Anunț de Participare
Технические характеристики
22.07.2022 15:54:05
Caiet de Sarcini
Технические характеристики
22.07.2022 15:54:05
Documentația Standard în format pdf
Технические характеристики
22.07.2022 15:54:05
Documentația Standard în format word
Технические характеристики
22.07.2022 15:54:05
DUAE în format pdf
Технические характеристики
22.07.2022 15:54:05
DUAE în format word
Технические характеристики
22.07.2022 15:54:05
Caiet de Sarcini actualizat
Технические характеристики
27.07.2022 14:48:53
Documentația Standard în format word actualizat
Технические характеристики
27.07.2022 14:48:53
Documentația Standard în format pdf actualizat
Технические характеристики
27.07.2022 14:48:53
На данный момент нет разъяснений по процедуре
Этап оценки предложений
Оценочная стоимость без НДС22.07.2022 15:54:05 - 29.07.2022 14:48:53
29.07.2022 14:48:53 - 02.08.2022 14:48:53