Sistemul electronic de achiziții publice

Descriere

ID
63fff9d0-1d0f-4b04-a042-2776c7917535
Denumirea lotului
Lotul 3.Management și leadership
Descriere
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională Management și leadership 2.Tipul de instruire Internă 3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire - Formarea la participanți a unei abordări de sistem cu referire la management și particularitățile manifestării lui în condițiile CNAS; - Exersarea unor instrumente necesare pentru realizarea cu succes a funcției de conducere a unui manager; - Dezvoltarea flexibilității manageriale și orientării spre dezvoltare managerială continuă; - Dezvoltarea capacităţilor de lider a participanţilor la instruire; - Etc. 4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate - Dezvoltarea abilităților manageriale și de leadership - Team building (dezvoltarea unei echipe, integrarea membrilor noi într-o echipă, gestionarea pozitivă a conflictelor, generarea creativităţii, etc) - Identificarea şi evaluarea indicilor de satisfacţie a personalului - Delegarea sarcinilor; - Cadrul normativ şi metodologia de înaintare a propunerilor legislative şi de îmbunătățire a proceselor de activitate - Motivarea şi menţinerea personalului în sectorul bugetar - Managementul resurselor umane 5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup. 6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea 6.1 Categoria de participanţi Funcţionarii publici de conducere 6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale 6.3 Numărul de participanţi 52 participanţi. 6.4 Numărul de grupe Semestrul II, 2022 – 2 grupe. 6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire 6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS. 6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire. 6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs; 6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat; 6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; 6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire; 6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde: - Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire; - Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute; 6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română; 6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Statut
Activ
Valoarea estimată
56,000.00 MDL
Pas minim
560
Termen de valabilitate al contractului
De la 22.08.2022 03:00:00 Până la 31.12.2022 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 03.08.2022 12:37:00

Lista pozițiilor

1. Lotul 1. Eficientizarea activităţii profesionale
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
2. Lotul 2.Comunicarea și dezvoltarea personală
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
3. Lotul 3.Management și leadership
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
4. Lotul 4. Studierea limbii engleze
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
5. Lotul 5. Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
6. Lotul 6.Limbajul de programare .NET Core
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
7. Lotul 7. Organizarea evidenţei contabile în sistemul bugetar
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
8. Lotul 8. Procedura de încheiere a contractelor
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
9. Lotul 9.Tehnici şi metode de bună gestionare a patrimoniului
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
10. Lotul 10. WSO2 Enterprise Integrator
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
11. Lotul 11. Administrarea și configurarea echipamentului supravegherii video
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
12. Lotul 12.Achiziții publice
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata