- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lotul 2 Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem)
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor. • Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle). • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud). • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud. Nivelul serviciilor la lotul 2: • Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24. • Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore. • Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor. • Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate. • Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3): • SPARC Enterprise Certified Engineers • Dell Servers Certified Engineer • APC Symmetra PX Certified Engineer • APC InRow Cooling Engineer • Sun Storage 6000 Certified Engineer • HITACHI Modular Storage Certified Engineer • Cisco Network Engineers • Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g, • Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure) • Microsoft SQL Server Certified Specialist • Check Point Certified Specialist • Platforme de virtualizare • ITIL - ITIL Foundaition Specialist • Project mamgement o PMP sau echivalent o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare • Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert • Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 18 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 5/5/2020 3:00:00 AM Till 12/31/2020 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 4/24/2020 3:18:30 PM
Lot name : Lotul 1 Servicii de suport și modificare sistemul financiar FMS
1. Servicii de suport sistemul financiar FMS. • Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului. • Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor. • Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ. 2. Servicii de modificare a sistemului financiar FMS • Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective. • Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.; • Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne. • Îmbunătăţirea formelor de raportare: i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare; ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte; iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor; iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor. • Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006). • Consultanţă privind modificările realizate. Nivelul serviciilor la lotul 2: • Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24. • Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore. • Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor. • Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate. 2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3): • 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu) • 1С: Enterprise 8 – Specialist • Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert • Platforme de virtualizare Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de: • Pînă la 10 zile pentru modificări minore. • Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii. • Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari. Efortul preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare pentru sistemul financiar FMS constituie 23 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 5/4/2020 3:00:00 AM Till 12/31/2020 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 4/24/2020 3:00:00 PM
Procurement procedure documents
DUAE
Evaluation criteria/evaluation factors
4/8/2020 4:40:15 PM
Documentație Standard
Award documentation
4/8/2020 4:40:15 PM
No questions posted
Bid evaluation
Estimated value without VAT4/8/2020 4:40:15 PM - 4/17/2020 5:00:00 PM
4/17/2020 5:00:00 PM - 4/23/2020 10:00:00 AM