Sistemul electronic de achiziții publice

Descriere

ID
4efdae17-e901-41d0-a160-8b1a32cf9d58
Denumirea lotului
Lotul 2 Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem)
Descriere
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor. • Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle). • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud). • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator. • Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud. Nivelul serviciilor la lotul 2: • Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24. • Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore. • Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor. • Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate. • Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3): • SPARC Enterprise Certified Engineers • Dell Servers Certified Engineer • APC Symmetra PX Certified Engineer • APC InRow Cooling Engineer • Sun Storage 6000 Certified Engineer • HITACHI Modular Storage Certified Engineer • Cisco Network Engineers • Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g, • Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure) • Microsoft SQL Server Certified Specialist • Check Point Certified Specialist • Platforme de virtualizare • ITIL - ITIL Foundaition Specialist • Project mamgement o PMP sau echivalent o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare • Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert • Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 18 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Statut
Activ
Valoarea estimată
800,000.00 MDL
Pas minim
8000
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.05.2020 03:00:00 Până la 31.12.2020 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.04.2020 15:18:30

Lista pozițiilor

1. Servicii de suport și modificare sistemul financiar FMS
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata
2. Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem) (lista în Anexa 2)
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata