- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Creșterea accesului populației din satele Sociteni, Dănceni, Suruceni, Nimoreni și Malcoci la servicii de aprovizionare cu apă potabilă prin continuarea construcției sistemului de apeduct magistral.
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Apeduct magistral de la punctul de racordare din or. Ialoveni spre s. Sociteni, s. Dănceni, s. Suruceni, s. Nimoreni, s. Malcoci
Creșterea accesului populației din satele Sociteni, Dănceni, Suruceni, Nimoreni și Malcoci la servicii de aprovizionare cu apă potabilă prin continuarea construcției sistemului de apeduct magistral.
Documentele procedurii de achiziție
- Anunț de participare
Invitaţie de participare
04.08.2025 09:12:32
- Documentația standard
Documentaţie de atribuire
04.08.2025 09:12:32
- Specificații tehnice pentru Sistem de clorinare
Specificații tehnice
04.08.2025 09:12:32
- Specificație tehnică Pompe
Specificații tehnice
04.08.2025 09:12:32
- Specificații tehnice planșeu 1
Specificații tehnice
04.08.2025 09:12:32
- Specificații tehnice planșeu 2
Specificații tehnice
04.08.2025 09:12:32
- Specificații tehnice planșeu 3
Specificații tehnice
04.08.2025 09:12:32
- Documentația standard 08.08.2025: Modificarea prevederilor din contract.
Documentaţie de atribuire
08.08.2025 10:05:18
- Documentația standard 08.08.2025: Modificarea prevederilor din contract.
Documentaţie de atribuire
08.08.2025 13:07:52
04.08.2025 14:04
Răspuns la clarificare: Buna ziua. Găsiți LINK-ul pentru versiunea electronică în Anunțul de participare: https://drive.google.com/file/d/1N10GHOb9g7RzDAc0gsWIEYivx5lamoHl/view?usp=sharing În cazul că doriți să face-ți cunoștință cu varianta fizică vă puteți apropia la sediul ADR Centru, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33, et.4
04.08.2025 14:08
Răspuns la clarificare: Vă informăm că valoarea estimată este conform Raportul de verificare, însă în procedura anulată lipseau 2 compartimente de deviz din caietul de sarcini (Forma nr.1) și alte neclarități, care au fost îmbunătățite de către autorul de proiect.
06.08.2025 08:55
Răspuns la clarificare: Buna ziua. În conformitate cu prevederile art.16 din Legea 131/2015: orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice. Totodată Vă informăm că se acceptă oferta prezentată de un consorțiu după modelul expus de Dvs.
08.08.2025 10:06
Răspuns la clarificare: - În temeiul art. 41 alin. (1) Legea nr. 131/2015, Documentația de atribuire a fost modificată, astfel, Partea Generală a contractului rămâne intactă conform specificațiilor din Anexa 25 a Documentației standard nr. 69 din 07.05.2021. - În conformitate cu prevederile pct. 152 din HG 638/2020 este indicat că: Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, respectiv a fost indicat: Forma garanției de bună execuție – reținerea succesivă din plata cuvenită pentru facturile înaintate, în cuantum de 5% din valoarea acestora până la atingerea unui procent de 5% din valoarea contractului. Aceste rețineri vor fi efectuate până la completarea garanției de bună execuție. Sumele astfel reținute vor fi depuse pe un cont special agreat de părți deschis pe numele antreprenorului în baza contractului de depozit-garanție.
08.08.2025 10:06
Răspuns la clarificare: Documentația de atribuire a fost modificată în temeiul art. 41 alin. (1) Legea nr. 131/2015.
08.08.2025 10:08
Răspuns la clarificare: 1. Legea 131/2015 permite autorității contractante, conform art. 74 alin. (3), să stabilească în documentația de atribuire condițiile contractuale aplicabile. Modelul standard poate fi ajustat, în mod justificat, în funcție de specificul obiectului achiziției. 2. Modificările introduse nu contravin Ordinului MF, fiind adaptări legale și necesare. 3. Prevederile CUC nr. 434/2023 sunt în vigoare și aplicabile, inclusiv asupra termenilor de eliberare a garanției de bună execuție, termenul de 12 luni prevăzut pentru corelarea actelor subordonate nu suspendă aplicarea normelor legale deja intrate în vigoare. Astfel, prevederile art. 228 din CUC nr. 434/2023 indică clar condițiile de reținere și restituire a garanției de bună execuție.
08.08.2025 10:09
Răspuns la clarificare: Clarificăm următoarele: În Partea Specială a contractului, întru evitarea oricăror interpretări, este specificată fiecare etapă distinctă de executare: Pct.22 - Executarea integrală a lucrărilor și Pct. 23 - Executarea integrală a contractului: 22. Executarea integrală a lucrărilor presupune contrasemnarea Procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor fără obiecții, sau cu prezentarea unei Notificări avizate privind remedierea obiecțiilor inclusiv cu concluzia Inspectoratului Național pentru Supravegherea Tehnică. 23. Executarea integrală a contractului presupune expirarea perioadei de garanție la pct. 9.1. din Contract în interiorul căreia antreprenorul are obligația de a înlătura toate defecțiunile ce țin de nerespectarea clauzelor contractului din cont propriu.
07.08.2025 16:31
Răspuns la clarificare: În caietul de sarcini este indicat corect ca utilaj: 07-01-Statie de pompare. Utilaj Tehnologic - În lucrări de montare la poz.14 este menționată Pompa drenaj Wilo Drain TS 32/12-A, Iar în capitolul 3 utilaje, poz.20 - este indicat ca lucrări de montare a acestui utilaj. Astfel nu este dublat nimic.
08.08.2025 10:10
Răspuns la clarificare: - Documentația de atribuire a fost modificată în temeiul art. 41 alin. (1) Legea nr. 131/2015. - Respectiv: Garanția de bună execuție este stabilită sub formă de reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, în cuantum de 5% din valoarea acestora până la atingerea unui procent de 5% din valoarea contractului. Aceste rețineri vor fi efectuate până la completarea garanției de bună execuție. Sumele astfel reținute vor fi depuse pe un cont special agreat de părți deschis pe numele antreprenorului în baza contractului de depozit-garanție.
07.08.2025 16:32
Răspuns la clarificare: Este o greșeală în Caietul de sarcini, Corect este: Poziția 15 - cot cu flanșă din fontă diametru 225 - 3 bucăți, dar sunt și coturi polietilenă PE diametru 225 - 8 bucăți, Poziția 16 cot din polietilenă PE diametru 180 - 8 bucăți.
11.08.2025 15:32
Răspuns la clarificare: Lista cu cantitățile de lucrări № nr.6. Capitolul 1. Poziția 15 - este 3 coturi cu flanșă DN200, care să racordeze conductele din PE cu DN225.
12.08.2025 11:42
Răspuns la clarificare: Clarificăm următoarele: aceste prevederi au fost incluse în temeiul art. 197 alin. (9) din Codul urbanismului și construcțiilor nr. 434/2023, specificăm că obiectivul în cauză va fi finanțat din contul mijloacelor bugetului de stat, respectiv, obligatoriu INST va participa la procesul de verificare și recepție - acest fapt nu poate fi omis.
12.08.2025 15:08
Răspuns la clarificare: Da, la poziția data se aplică coeficientul k=2.
13.08.2025 11:12
Răspuns la clarificare: Vă conformați Caietului de sarcini, cantitate corectă este 1 Castel de apă, tip Rajnovski, V=50m3, H=9m, Platf. B.
14.08.2025 10:50
Răspuns la clarificare: Vă rugăm să vă conformați conform caietului de sarici.
14.08.2025 10:51
Răspuns la clarificare: Vă rugăm să vă conformați conform caietului de sarici.
14.08.2025 10:52
Răspuns la clarificare: Conform specificației avem Reductor de presiune, Ø200 - (fontă)
14.08.2025 08:32
Răspuns la clarificare: Sunt piloni din beton armat pentru marcarea locului schimbării de direcție (la coturi) a conductei magistrale.
14.08.2025 10:54
Răspuns la clarificare: Gropi pentru stâlpi- CB 105-5 (4x2=8buc) ; CB 95-32buc; CB 164 -2buc Total 42 buc
14.08.2025 10:52
Răspuns la clarificare: Vă rugăm să vă conformați conform caietului de sarici
14.08.2025 10:47
Răspuns la clarificare: Toate conductele din proiect sunt conducte simple care sunt notate Conducta PE100 PN__ DN___, în dependentă de presiunea lor nominala si diametru.
Depunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA04.08.2025 09:12:32 - 14.08.2025 11:00:00
14.08.2025 11:00:00 - 25.08.2025 11:00:00