- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
LUCRĂRI DE AMENAJARE PRIN PAVAREA TROTUARULUI, str. Melestiu, 8A
Amenajarea teritoriului aferent Atelierelor de studii
Amenajarea teritoriului aferent Atelierelor de studii
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
I.P Centrul de Excelenta in Energetica si Electronica
Codul fiscal/IDNO
1016620006150
Adresa
MD 2001,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str. Melestiu, 12
Web site
--------
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
31.03.2025 18:14:15
Ultima modificare
01.04.2025 15:51:18
MTender ID
Cod CPV
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tip de procedură
Achiziție publică de valoare mică
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : LUCRĂRI DE AMENAJARE PRIN PAVAREA TROTUARULUI, str. Melestiu, 8A
Amenajarea teritoriului
Statut
Activ
Valoarea estimată
1500000 MDL
ID
ddfe6aa2-986e-4c52-97ab-dddcbed13b8a
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare_pavaj.semnat.pdf
Amenajarea teritoriului
Documentaţie de atribuire
31.03.2025 18:18:25
caiet de sarcini_amenajarea teritoriului ceee.semnat.pdf
Amenajarea teritoriului
Documentaţie de atribuire
31.03.2025 18:18:25
caiet de sarcini_descifrat_amenajarea teritoriului ceee .docx
Amenajarea teritoriului
Documentaţie de atribuire
31.03.2025 18:18:25
Buna ziua,
Garantia de buna executie va fi posibila sub forma de retineri suucesive din suma facturilor fiscale???
01.04.2025 14:06
Răspuns la clarificare: Buna ziua Conform p.18 din Anunțul de participare, Scrisoare bancară sau ordin de plată se prezintă la semnarea contractului. Suma pentru garanţia lucrärilor efectuate în termen conform contractului se restituie.
Conform Legii nr.131 din 03-07-2015 privind achiztiile publice conform art. 47 p(3) In cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 35 de zile.
Solicitam modificarea periaodei de depunere a ofertelor. Multumesc!
01.04.2025 15:53
Răspuns la clarificare: Buna ziua Luând în calcul urgența lucrărilor am modificat data-limită cu maximum posibil, 20.04.2025
Statut
Etapa de clarificare
Valoarea estimată fără TVA
1,500,000.00
MDL
Perioada clarificărilor:
31.03.2025 18:18:25 - 04.04.2025 00:00:00
31.03.2025 18:18:25 - 04.04.2025 00:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
04.04.2025 00:00:00 - 20.04.2025 00:00:00
04.04.2025 00:00:00 - 20.04.2025 00:00:00