- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Achiziționarea sistemului integrat de supraveghere video-audio şi control al accesului în subdiviziunile cadastrale teritoriale, inclusiv instalarea acestuia
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Achiziționarea sistemului integrat de supraveghere video-audio şi control al accesului în subdiviziunile cadastrale teritoriale, inclusiv instalarea acestuia
Achiziționarea sistemului integrat de supraveghere video-audio şi control al accesului în subdiviziunile cadastrale teritoriale, inclusiv instalarea acestuia.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 14.10.2024 13:27:24 Până la 31.12.2024 14:27:24
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 07.10.2024 15:00:00
Documentele procedurii de achiziție
-
Documentaţie de atribuire
09.09.2024 10:35:38
09.09.2024 10:31
Răspuns la clarificare: Este necesar de precizat că conform caietului de sarcini vor fi înregistrate nu toate datele cu caracter personal, dar numai imaginile video și comunicările audio între solicitanții și prestatorii serviciilor cadastrale. Scopul acestor înregistrări este sporirea nivelului de protecție a datelor cu caracter personal din sistemele informaționale cadastrale prin reducerea riscurilor divulgării, sustragerii și distrugerii acestora. Aceste riscuri sunt generate de noile servicii prestate de Instituție cum ar fi consultarea dosarelor cadastrale, deservirea reprezentanților autorităților publice locale în incinta SCT-urilor, acordarea consultațiilor cetățenilor în cadrul SCT de către specialiștii calificați în domeniul cadastral, iar măsurile de control în cauză vor asigura dezvoltarea de noi servicii în interesul legitim al cetățenilor. Accesul la înregistrările respective va fi restricționat în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare.
09.09.2024 10:31
Răspuns la clarificare: Majorarea termenului de executare a lucrărilor nu este posibilă din considerentele că o eventuală majorare cu 40 zile ar perturba activitățile planificate ulterioare implementării sistemului integrat de supraveghere video-audio şi control al accesului în subdiviziunile cadastrale teritoriale.
09.09.2024 10:32
Răspuns la clarificare: Caietul de sarcin în format word se anexează.
09.09.2024 11:01
Răspuns la clarificare: Cu referință la întrebarea adresată pe parcursul licitației menționăm că, în tabelul nr.6 este indicat minim 128 canale, iar numărul 147 indicat în tabelul nr.2 asigură posibilitatea de extindere.
10.09.2024 13:14
Răspuns la clarificare: Nu este nevoie de RAID, deoarece informația și așa va fi stocată concomitent în trei locuri - microSD-Card, Recorder local, Server central. Nu va fi nevoie de mai multe canale. 128 sunt suficiente. Numărul necesar de canale pentru identificarea persoanelor - 39. Este necesară detectarea persoanelor într-o anumită zonă. Rânduri pot fi mai multe - conform ghișeelor de deservire, care diferă de la SCT la altul.
10.09.2024 13:15
Răspuns la clarificare: Buna ziua, 147 a fost indicat cu rezervă pentru viitor
10.09.2024 13:17
Răspuns la clarificare: Cerința oricum rămâne la arhivare pentru 128 ch de 60 zile. 147 a fost indicat cu rezervă pentru viitor.
10.09.2024 13:17
Răspuns la clarificare: Numărul necesar de canale pentru identificarea persoanelor - 39. Numărul necesar de canale pentru detectare de obiecte masive - 45. Este necesară detectarea persoanelor într-o anumită zonă. Rânduri pot fi mai multe - conform ghișeelor de deservire, care diferă de la SCT la altul.
12.09.2024 17:12
Răspuns la clarificare: In caz de necesitate (argumentată) se vor pune la dispoziție spațiile și în timpul zilelor de odihnă.
12.09.2024 16:46
Răspuns la clarificare: Termenul lucrărilor nu poate fi extins din considerentele expuse mai sus (întrebarea nr.2).
12.09.2024 16:46
Răspuns la clarificare: Identificarea persoanei din cadru. Identificarea facială este opțională.
13.09.2024 15:24
Răspuns la clarificare: În tabelul 1 la p.17 este indicat - Materiale necesare pentru montarea echipamentului. În multe cazuri echipamentele deja conțin cabluri și elemente de montare în set. Din această cauză, dar și ținând cont de prețul relativ mic în comparație cu echipamentul nu a fost specificat acest lucru. Comunicațiile nu sunt trasate.
13.09.2024 15:25
Răspuns la clarificare: Nu. Nu avem microfoane. În tabelul 17 este indicat câte microfoane sunt necesare la fiecare oficiu.
14.09.2024 09:28
Răspuns la clarificare: Microfon activ panoramic, microfon de tip condensator cu filtru de frecvență audio. Conceput pentru utilizarea în medii cu zgomot acustic în sistemele de supraveghere. Se conectează la camera IP. Reiterăm că sistemul trebuie să asigure înregistrarea comunicărilor audio între solicitanții și prestatorii de servicii cadastrale. În contextul dat va fi selectat ofertantul care va propune dispozitive și soluții ce vor asigura realizarea acestei misiuni.
14.09.2024 09:29
Răspuns la clarificare: Există o locație cu 8 camere și alta cu 6 camere. În rest majoritatea sunt cu 2-3 camere. Mizăm pe profesionalismul și responsabilitatea ofertanților care vor asigura trasarea cablurilor în conformitate cu standardele existente și nu vor admite diminuarea aspectului estetic și ergonomic al oficiilor cadastrale. În contextul dat va fi selectat ofertantul care va propune soluția cea mai bună.
Depunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA04.09.2024 13:32:15 - 14.09.2024 10:00:00
14.09.2024 10:00:00 - 05.10.2024 10:00:00