- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani””REPETAT
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : „Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT
„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT, conform listei cu cantitățile de lucrări
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 04.07.2022 12:24:13 Până la 04.08.2022 12:24:13
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 01.07.2022 15:00:00
Documentele procedurii de achiziție
La pct. 20 se specifică că nu se aplică licitație electronică cu runde.
Documentaţie de atribuire
21.06.2022 12:25:42
Forma nr. 5 descifrata.
Documentaţie de atribuire
21.06.2022 12:25:42
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
Documentaţie de atribuire
21.06.2022 12:25:42
Documentația standard. La capitolul „caietul de sarcini” este anexat în format word lista cu cantitățile de lucrări.
Documentaţie de atribuire
21.06.2022 12:25:42
23.06.2022 08:48
Răspuns la clarificare: Buna ziua. Aceste sunt servicii curente, întrucât banii sunt alocati la contul 222500. Prin urmare, platforma la COP pentru servicii automat pune licitație electronică, fără posibilitatea de a schimba ca la lucrări. Astfel, dumneavoastră încărcați oferta cu valoarea pe care o considerați necesară si relevantă pentru respectivele servicii, fără a o modifica pe parcursul rundelor licitației electronice și fără a o micsora. Garanția pentru ofertă va fi % din valoarea inițială a ofertei. Nu modificați pe parcursul procedurii valoarea ofertei!!!
23.06.2022 08:49
Răspuns la clarificare: Vedeti răspunsul de mai sus.
23.06.2022 11:42
Răspuns la clarificare: Raspund in mod repetat!!! Acestea sunt servicii de reparatie curentă. Mijloacele financiare pentru pocedura în cauză sunt alocate la contul 222500, care, potrivit Ordinului Ministerului Finanțe nr. 216 din 28-12-2015, cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar, anexa nr. 1, contul 222500 reprezinta „Servicii de reparaţii curente”! Nu este posibil să fac procedura de lucrări și să înregistrez contract de antrepriză la Trezorăria de Stat, indicând un IBAN pentru lucrări, instituția nu-mi va înregistra contractul pentru că banii alocați sunt pentru SERVICII. Respectați caietul de sarcini, documentația de atribuire și prezentati o ofertă fără a modifica prețul la rundele licitatiei. Se va lua în calcul Valoarea initială a ofertei. Autoritatea contractantă nu încalcă cadrul legal, ci încercăm să ne conformăm. Dacă platforma ar permite, cu mare drag am exclude licitația electronică.
27.06.2022 11:32
Răspuns la clarificare: Buna ziua, documentația standard nu a fost modificată. Este documentatia pentru servicii, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA21.06.2022 12:25:42 - 27.06.2022 12:00:00
27.06.2022 12:00:00 - 30.06.2022 12:00:00