- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație capitală a cantinei școlare
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capitală a cantinei școlare
Lucrări de reparație capitală a cantinei școlare
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini
Documentaţie de atribuire
17.06.2022 11:35:05
Caiet de sarcini
Documentaţie de atribuire
17.06.2022 11:35:05
17.06.2022 23:05
Răspuns la clarificare: Mulțumim de întrebare, vom analiza și vom răspunde cât de curând posibil.
20.06.2022 09:04
Răspuns la clarificare: Completați garanția pentru ofertă conform anexei nr. 9 din documentația standart
23.06.2022 13:45
Răspuns la clarificare: Bună ziua, în Anunțul de participare am menționat 15. Garanția pentru calitatea lucrărilor executate(5 ani) semnat electronic de către operatorul economic. 16. Garanția de bună execuție a contractului (5%) Semnată electronic, pentru câștigător conform Anexei nr. 9.1 din Documentația standard , Aceste garanții se completează conform cerințelor din documentația standart adică se completează anexa 9 și anexa 9.1, respectiv noi ca autoritate contractantă nu trebuie să deschidem un cont special
23.06.2022 14:58
Răspuns la clarificare: Am publicat.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA17.06.2022 11:35:05 - 25.06.2022 14:58:14
25.06.2022 14:58:14 - 05.07.2022 14:58:14