- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație capitală a unei cazărmi din cadrul Brigăzii 1 infanterie motorizată, mun. Bălți
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capitală a unei cazărmi din cadrul Brigăzii 1 infanterie motorizată, mun. Bălți
Lucrări de reparație capitală a unei cazărmi din cadrul Brigăzii 1 infanterie motorizată, mun. Bălți.
Documentele procedurii de achiziție
-
Invitaţie de participare
11.06.2022 14:12:42
13.06.2022 14:27
Răspuns la clarificare: Având în vedere categoria, statutul și importanța obiectului supus reparației, s-a stabilit un cuantum al Garanției de bună execuție de 15% din valoarea contractului. Luând în considerare că contractual va fi multianual (2 ani), Garanția va fi depusă reieșind din suma contractului pe anul respectiv. Totodată, comunicăm că după desfășurarea procedurii de achiziție vor fi puse în aplicare prevederile pct.153 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, care stipulează ,,Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate”.
13.06.2022 14:33
Răspuns la clarificare: Având în vedere categoria, statutul și importanța obiectului supus reparației, s-a stabilit un cuantum al Garanției de bună execuție de 15% din valoarea contractului. Luând în considerare că contractual va fi multianual (2 ani), Garanția va fi depusă reieșind din suma contractului pe anul respectiv. Totodată, comunicăm că după desfășurarea procedurii de achiziție vor fi puse în aplicare prevederile pct.153 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, care stipulează ,,Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate”.
14.06.2022 07:41
Răspuns la clarificare: Potrivit cerintelor documantației de concurs, nu sunt prevăzute careva plăți în avans.
14.06.2022 07:30
Răspuns la clarificare: Dupa este într-un rarpuns antrior, avind în vedere faptul că contractual va fi multianual (2 ani), Garanția va fi depusă reieșind din suma contractului pe anul respectiv. Totodată, după desfășurarea procedurii de achiziție, pot fi puse în aplicare prevederile pct.153 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, care stipulează că ,,Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate”.
14.06.2022 07:40
Răspuns la clarificare: Procedura de achiziție este una publică și transparentă, la care pot participa (si sunt încurajati sa participe) toți operatorii economici interesați. Condițiile și cerințele de participare la concurs au rezultat din categoria, importanța și statutul obiectului supus reparației.
14.06.2022 11:44
Răspuns la clarificare: Potrivit prevederilor pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din categoria, importanța și statutul obiectului supus reparației și sunt obligatorii pentru operatorii economici. Mai mult decît atît, „Garanția de buna execuție a contractului ” este forma principală de asigurare, că contractul va fi realizat, în termenii, condițiile și cerințele prevăzute de acesta.
14.06.2022 14:09
Răspuns la clarificare: Bună ziua! La poz.100 din SA, norma de consum pentru resursa nouă (ancoraj chimic HILTI) este de 0,22 kg/u.m.
14.06.2022 15:01
Răspuns la clarificare: Resursa din Poz.112 nu trebuie exclusă.
14.06.2022 15:40
Răspuns la clarificare: Coeficientul la resursa respectivă a fost inclusă conform datelor din proiect.
15.06.2022 15:04
Răspuns la clarificare: Formele de depunere a „Garanției de bună execuție a contractului ” sunt prevăzute de documentația de concurs. Luând în considerare că contractual va fi multianual (2 ani), Garanția de bună execuție a contractului va fi calculate din suma contractului pe anul respectiv.
15.06.2022 15:06
Răspuns la clarificare: La poz.38 conținutul de resurse este: Drenor-canalist - 0,98 h-om; Tub PVC d=200mm - 1,0200 buc; Inel de cauciuc pentru etanșare - 0,17 buc. La poz.42 conținutul de resurse este: Instalator alimentari apa - 9,71 h-om; Muncitor deservire - 4,16 h-om; Beton de ciment clasa B15/M200 - 0,41 m3; Mortar - ciment M 50 - 0,077 m3 sau (Nisip sortat nespălat de rîu si lacuri 0,0-7,0 mm - 0,1600 m3; Ciment M-400 - 0,80 kg); Automacara 5 tf - 1,89 h-ut. La poz.43 conținutul de resurse este: Inel de reazem КЦО-1(0,02 m3)- 1,0 buc; Inel prefabricat pt. camine КЦ-10-9 (0,24 m3) - 1,0 buc; Placi prefabricate pt. camine КЦП1-10-1(0,10 m3) - 1,0 buc; Capac cu rama din fonta* - 1,0 buc.
15.06.2022 17:05
Răspuns la clarificare: Specificația panourilor solare - Комплексная система солнечных коллекторов “Meibes” sau analog (Вакуумный солнечный коллектор: количество трубок 14; площадь коллектора брутто-2,57 м²; площадь коллектора нетто-2,23 м²; MVK 001 “Meibes” sau analog ) inclusiv Комплексная система креплений коллектора к наклонной кровле. Set de automatizare (“Meibes” sau analog). Modul de dirijare (управления гелиоконтуром, в том числе температурные датчики “Meibes” sau analog).
17.06.2022 10:39
Răspuns la clarificare: „Garanția de bună execuție a contractului” este principala formă de asigurare a executării acestuia. Prevederile pct.151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020 stipulează clar că „Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări”. Prin urmare, având în vedere categoria, importanța, statutul special (edificiu militar destinat necesităților de apărare a țării) și complexitatea obiectului supus reparației, Autoritatea contractantă nu agreează alte modalități de constituire a Garanției de bună execuție de bună execuție a contractului, decât cele indicate în Anunțul de participare și anume: emisă de o bancă comercială, cu termenul de valabilitate până la 31.12.2023, sau transfer la contul autorităţii contractante, conform datelor bancare indicate în anunțul de participare.
17.06.2022 10:32
Răspuns la clarificare: Ati inteles corect, vor fi utilizate caramizile existente.
17.06.2022 14:15
Răspuns la clarificare: Se include K=1,3, pentru norma de consum la resursa ,,Tigla metalica”.
19.06.2022 01:04
Răspuns la clarificare: Poziția 66, este o eroare tehnică.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA11.06.2022 14:12:42 - 21.06.2022 08:30:11
21.06.2022 08:30:11 - 02.07.2022 08:00:00