- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
“Achiziționarea Kit-urilor de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)”
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Kit de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)
Kit cu mediu de transport viral de unică folosință (VTM), pentru recoltarea probelor nazo-faringian și oro-faringian. Prevăzut pentru a asigura supraviețuirea virusurilor la temperatura ambiantă. Unitatea de măsură: Bucată=kit Compoziție: 2 aplicatoare flocate oro-faringiene și nazo-faringiene cu punct de rupere, din fibră sintetică cu tije din plastic (nu se acceptă: tampoanele cu alginat de calciu sau cu tije din lemn, deoarece pot conține substanțe care inactivează unele virusuri și pot inhiba testarea PCR). Mediu universal de transport viral: 2 ml - 3 ml; Dimensiunea tubului: diametrul: 15-16 mm , lungimea: 98-100 mm; În cazul în care dimensiunile tubului (diametrul și lungimea) nu vor fi compatibile cu echipamentul aflat în dotare, oferta va fi respinsă. Ambalaj unic / de unică folosință, steril;
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 04.07.2022 03:00:00 Până la 31.12.2022 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 01.07.2022 15:00:00
Documentele procedurii de achiziție
Declarație OE
Documentaţie de atribuire
10.06.2022 14:38:44
Scrisoare de garanție model
Documentaţie de atribuire
10.06.2022 14:38:44
Propunerea financiară din 15.06.2022
Specificații tehnice
15.06.2022 16:51:05
Anunț de participare din 15.06.2022
Documentaţie de atribuire
15.06.2022 16:51:05
Contract model din 15.06.2022
Documentaţie de atribuire
15.06.2022 16:51:05
Anunț de participare din 21.06.2022.
Documentaţie de atribuire
21.06.2022 21:03:11
15.06.2022 16:45
Răspuns la clarificare: Bună ziua, se acceptă propunerea, astfel obligatoriu se vor prezenta mostre (minim 8 bucăți) în termen de 5 zile de la deschiderea ofertelor, conform informației din SIA RSAP, la sediul OGP AE, str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 303, MD-2005 mun. Mostrele vor fi sigilate și însoțite de actul de predare- primire. Pe mostră va fi indicat numărul și denumirea completă a lotului, inclusiv modelul articolului (bunului) indicat în propunerea tehnică. Mulțumim pentru clarificare.
15.06.2022 16:45
Răspuns la clarificare: Bună ziua, se acceptă parțial, astfel termenul de livrare va fi: Incoterms 2020 DDP, II tranșe: I Tranșă (50%) : în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la semnarea contractului, II tranșă (50%): în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la plasarea comenzii de către beneficiarul final . Mulțumim pentru clarificare.
21.06.2022 18:30
Răspuns la clarificare: Bună ziua, vor fi operate modificări ale anunțului de participare, astfel pct. 16 subpct. 13, se completează cu Declarație de conformitate CE pentru utilizare IVD, Mulțumim pentru clarificare.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA10.06.2022 14:38:44 - 24.06.2022 11:00:00
24.06.2022 11:00:00 - 30.06.2022 11:00:00