- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Conform anexei nr. 23 la Documentația standard Formularul de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"
Conform anexei nr. 23 la Documentația standard Formularul de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări
Documentele procedurii de achiziție
-
Documentaţie de atribuire
19.04.2022 16:14:58
-
Documentaţie de atribuire
19.04.2022 16:14:58
-
Mostre/schițe
25.04.2022 09:44:35
23.04.2022 15:25
Răspuns la clarificare: Buna ziua, Schitele au fost anexate.
22.04.2022 20:12
Răspuns la clarificare: Sur, 10x20, grosime 4 cm
22.04.2022 21:13
Răspuns la clarificare: Nu este o lege/regula/cerinta exacta că certificatele de conformitate le poti obtine sau se solicita doar cind se procura marfa, deoarece, in primul rind, persoana/compania/institutia (in cazul dat autoritatea contractanta) trebuie sa se asigure ca marfa ce urmeaza a fi procurata este calitativa, iar vinzatorul pune la dispozitie aceste cerificate (asigurindu-se prin diferite metode foarte simple ca acestea nu vor fi multiplicate fara acordul acestora, daca anume acesta este motivul invocat de Dvs), respectiv autoritatea contractanta pentru a se asigura ca lucrarile vor fi indeplinite cu folosirea materialelor calitative solicita prezentarea acestor acte inainte de a lua o decizie in privinta desemnarii cistigatorului, deoarece dupa actiunile respective exista riscul ca aceste certificare sa nu mai fie prezentate.
22.04.2022 20:33
Răspuns la clarificare: Procedura de achizitie respectiva se deafasoara conform prevederilor legislatiei in vigoare, respectiv toate articolele mentionate de Dvs sunt si vor fi respectate, totodata mentionam faptul ca formularul DUAE nu inlocuieste prezentarea tuturor documentelor solicitate de catre autoritatea contractanta (AC), aceasta fiind in drept de a solicita cerinte/acte care sunt specifice, dar care au tangenta cu obiectul de achizitie. Ceea ce se refera strict la actele aferente formularului DUAE, conform legislatiei in vigoare acestea pot fi prezentate de catre operatorii economici si dupa deschiderea ofertelor, ca urmare solicitarilor AC.
22.04.2022 21:19
Răspuns la clarificare: Autoritatea contractanra a pus la dispozitia operatorilor economici toate actele prevazute de legislatia in vigoare privind achizitiile publice si care sunt necesare pentru a da posibilitatea acestora de a pregati si prezenta ofertele conform documentatie de atribuire.
23.04.2022 15:36
Răspuns la clarificare: Buna ziua, Schitele au fost anexate. Referitor la vopsea in caietul de sarcini este clar scris "tip" si "sau similar", fiind si sinonimul la „sau echivalent”, prevazut de legea privind achizitiile publice. O zi buna!
23.04.2022 15:38
Răspuns la clarificare: Formularul a fost publicat.
23.04.2022 15:05
Răspuns la clarificare: La ce teracota va referiti? Daca la pavaj atunci explicatiile respective au fost oferite mai sus. Sur, 10x20, grosime 4 cm
25.04.2022 09:51
Răspuns la clarificare: Schita a fost anexata in platforma.
25.04.2022 16:12
Răspuns la clarificare: Menționăm, că terenul este accidentat și lucrările sunt complicat de executat. Cerința se solicită nu pentru a ne intersecta cu operatorii economici, dar pentru ca să nu fie calculat greșit salariu pentru muncitori și Pentru ca ofertanții să facă cunoștință cu obiectul la fața locului pentru un calcul a cheltuielilor cât mai corect , în așa mod vom evita lucrări suplimentare neprevăzute și acorduri adiționale
25.04.2022 09:27
Răspuns la clarificare: Autoritatea contractanta opereaza cu platforma achizitii.md, respectiv toata documentatia a fost plasata pe aceasta platforma. MTender nu este platforma dar este ca si un buletin unde sunt publicate anunturile de pe platforme (ne straduit sa explicam cit mai simplu). Daca pe MTender este vizualizata o informatie este imposibil din punct de vedere tehnic ca ea sa nu existe pe o platforma, mai ales pe cea a autoritatii contractante. Solicitam ca inainte de a plasa o intrebare sa examinati bine procedura de achizitiie/platforma.
25.04.2022 11:03
Răspuns la clarificare: Buna ziua. Toate lucrarile sunt indicate in caietul de sarcini. O zi buna!
25.04.2022 10:35
Răspuns la clarificare: Formularul respecitv a fost reanexat.
25.04.2022 10:03
Răspuns la clarificare: Stimate operator econimic, nu stim la ce seminare ati fost, dar reiteram, noi nu avem posibilitatea, tehnic vorbind, sa ascundem careva informatie pe o platforma sau pe alta, autoritatea contractanta plaseaza doar pe achizitii.md, repspectiv daca informatia este vizibila pe MTender deja procedura este respectata, deoarece aceasta informatie tot de pe platforma este preluata, doar pe MTender ea nu poate fi plasata. Discutiile inutile anume Dvs le initiati si va rugam sa consultati administratorii platformelor daca aveti careva impedimente in utilizarea lor.
26.04.2022 12:08
Răspuns la clarificare: Art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora, în funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. HOTĂRÂRE Nr. HG669/2016. Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire Art. 22. Criteriile de calificare stabilite de autoritatea contractantă trebuie să aibă legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerinţelor minime solicitate prin documentaţia de atribuire, precum şi documentele care probează îndeplinirea lor se vor limita numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Art. 23. Stabilirea cerinţelor minime de calificare rămîne la latitudinea autorităţii contractante, aceasta avînd obligaţia de a ţine cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea şi natura contractului de achiziţie publică de lucrări care urmează a fi încheiat. La acest aspect, este de menționat că dreptul autorităților contractante de a-și identifica și stabili necesitățile proprii, inclusiv cerințele de calificare care urmează a fi întrunite de ofertanți, sunt dictate de coplexitatea lucrarilor care trebuie efectuate. Cerința dată are legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, și ete proporțional în raport cu volumul/valoarea/complexitatea acestuia. Menționăm încă o dată că acest aspect ține legatură de calculul salariului, pentru a efectua calitativ aceste lucrări. La fel amplasarea obiectului dat cere o organizare corespunzatoare pentru efectuarea lucrărilor, stabilirea perioadei de execuției. Considerăm conform celor menționate mai jos și faptului că scoala este amplasată pe un teren accidentat este nevoie de examinat viitorul șantier pentru a întocmi o ofertă cât mai corectă.
26.04.2022 20:35
Răspuns la clarificare: Art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora, în funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. HOTĂRÂRE Nr. HG669/2016. Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire Art. 22. Criteriile de calificare stabilite de autoritatea contractantă trebuie să aibă legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerinţelor minime solicitate prin documentaţia de atribuire, precum şi documentele care probează îndeplinirea lor se vor limita numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Art. 23. Stabilirea cerinţelor minime de calificare rămîne la latitudinea autorităţii contractante, aceasta avînd obligaţia de a ţine cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea şi natura contractului de achiziţie publică de lucrări care urmează a fi încheiat. La acest aspect, este de menționat că dreptul autorităților contractante de a-și identifica și stabili necesitățile proprii, inclusiv cerințele de calificare care urmează a fi întrunite de ofertanți, sunt dictate de coplexitatea lucrarilor care trebuie efectuate. Cerința dată are legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, și ete proporțional în raport cu volumul/valoarea/complexitatea acestuia. Menționăm încă o dată că acest aspect ține legatură de calculul salariului, pentru a efectua calitativ aceste lucrări. La fel amplasarea obiectului dat cere o organizare corespunzatoare pentru efectuarea lucrărilor, stabilirea perioadei de execuției. Considerăm conform celor menționate mai jos și faptului că scoala este amplasată pe un teren accidentat este nevoie de examinat viitorul șantier pentru a întocmi o ofertă cât mai corectă.
26.04.2022 19:54
Răspuns la clarificare: In afara de criteriul de atribuire, care la caz dupa cum si este mentionat, pretul cel mai scazut, dar si in dependență de specificul achiziției și procedura aleasă, autoritatea contractantă are obligația de a mai stabili pentru fiecare procedură în parte si criterii de calificare cât și documentele suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici, cum ar fi: eligibilitatea, capacitatea de exercitare a activității profesionale, capacitatea economică şi financiară, capacitatea tehnică, etc. Respectiv aceasta sintagma...(cu condiția respectării tuturor cerințelor solicitate)...a fost inclusa cu scopul de a evita ca operatorii economici sa interpreteze gresit anume aceasta parte a anuntului si sa nu fie dusi in eroare de faptul ca prezentarea celui mai scazut pret este suficient pentru a fi desemnat cistigator. In alta ordine de idei aceasta mentiune este inclusa doar cu scop informativ, din aceasta cauza a si fost inclusa in paranteze, neavind scopul si nici posibilitatea din punct de vedere legal de a schimba criteriul de atribuire.
28.04.2022 12:02
Răspuns la clarificare: Lucrarile vor fi executate conform volumelor de lucrari indicate in caietul de sarcini.
28.04.2022 12:03
Răspuns la clarificare: Lucrarile vor fi executate conform cerintelor documentatiei de atribuire si respectiv conform volumelor de lucrari indicate in caietul de sarcini.
28.04.2022 12:07
Răspuns la clarificare: Intenția si obiectivele nu sunt de a convinge pe cineva, ci de a efectua proceduri de achizitii de bunuri, lucrări şi serviciilor in stricta conformitate cu prevederile legislative si care vor avea drept rezultat satisfacerea necesităților autorității contractante. Operatorii economici care vor participa la procedura respectiva vor pregăti si vor prezenta ofertele respectând cerințele documentației de atribuire.
27.04.2022 21:13
Răspuns la clarificare: Va rugam sa nu va ocupati timpul Dvs si al autoritatii contractante cu intrebari fara sens si interpretari gresite a legislatiei. Mentionam repetat ca toata documentaţia de atribuire a foat pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici în acelaşi volum şi cu un conţinut identic (cu completarile ulterioare si prelungirea termenilor de clarificare si depunere a ofertelor conform legislatiei in vigoare) pe platforma achizitii.md, respectiv fiind repartizata automat si pe celelalte platforme inclusiv pe MTender. Va rugam mult, ca pe viitor daca aveti careva intrebare, sa o formulati corect si pe intelesul AC, dar nu sa plasati o "semi-intrebare" si cu citarea a unui articol din lege care nicidecum nu au tangenta intre ele.
28.04.2022 12:02
Răspuns la clarificare: Lucrarile/materialele vor fi executate/propuse conform volumelor/cerințelor de lucrari / materiale indicate in caietul de sarcini. Respectiv, la caz, marimea si grosimea placajului va fi la discretia operatorilor economici, iar forma fiind conform schitei anexate in SIA RSAP.
28.04.2022 12:06
Răspuns la clarificare: Lucrarile inclsiv betonul va fi executat conform normelor si codurilor de resurse indicate in caietul de sarcini. Cerificatele vor fi prezentate pentru resursele incluse si desigur care sunt certificate conform procedurilor de certificare.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA19.04.2022 16:14:58 - 28.04.2022 12:13:22
28.04.2022 12:13:22 - 05.05.2022 12:13:22