- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Sistem de control al accesului și monitorizare a timpului de lucru și a Sistemului de monitorizare video
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lotul 1 Sistem de control al accesului și monitorizare a timpului de lucru
Acces biometric multifactorial și terminal de prezență bazat pe recunoașterea facială cu învățare profundă. Ecran tactil, LCD TFT de 7 inchi Instalația de sus cu transfer prin pârghie Blocare electromagnetica Buton de ieșire, metal, antivandal Alimentare de rezervă Baterie de alimentare Comutator pentru desktop Echipamente periferice necesare pentru instalare (conectori, materiale de fixare, cablu UTP, cablu alimentare, cablu canal) Lucrări de instalare, amenajare si pornirea sistemului, programare
Denumirea lotului : Lotul 2 Sistem monitorizare video
Cameră IP NVR independent cu 8 canale Comutator PoE+ pentru desktop. HDD din seria specializată WD Purple 6 TB Echipamente periferice necesare pentru instalare (conectori, materiale de fixare, cablu UTP 5e, cablu canal) Lucrări de instalare, amenajare si pornirea sistemului, programare
Documentele procedurii de achiziție
Anunț/ Invitația de participare
Documentaţie de atribuire
12.04.2022 14:44:18
Declarația privind beneficiarii finali
Documentaţie de atribuire
12.04.2022 14:44:18
Formularul F3.3
Documentaţie de atribuire
12.04.2022 14:44:18
Formularul F3.5
Documentaţie de atribuire
12.04.2022 14:44:18
Formularul F3.6
Documentaţie de atribuire
12.04.2022 14:44:18
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA12.04.2022 14:44:18 - 16.04.2022 09:00:00
16.04.2022 09:00:00 - 20.04.2022 10:00:00