- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Reparații capitale a sediului Administrației Naționale a Penitenciarelor, etajele IV și V, în scopul creării Centrului unic de monitorizare a Sistemului Penitenciar
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Reparații capitale a sediului Administrației Naționale a Penitenciarelor, etajele IV și V, în scopul creării Centrului unic de monitorizare a Sistemului Penitenciar
Reparații capitale a sediului Administrației Naționale a Penitenciarelor, etajele IV și V, în scopul creării Centrului unic de monitorizare a Sistemului Penitenciar
Documentele procedurii de achiziție
02.02.2022 13:14
Răspuns la clarificare: Bună ziua, bine.
03.02.2022 16:36
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Spre atenția operatorului economic, cu referire la prezentarea ultimului raport financiar, Autoritatea Contractantă s-a condus de prevederile legale și a documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin ord. Min. Fin. nr. 69 din 07.05.21, pct.36. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară, și să prezinte informații / documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) *lichiditate generală* (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) *situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară*, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. Astfel reglementările expuse de Dvs., permit operatorilor economici să se conformeze cadrului legal și reglementărilor de raportare financiară, dar nu prezintă o regulă pentrdu toți operatorii economici, dat fiind relatat faptul că informația solicitată este necesară AC pentru determinarea capacităților economico/financiare a OE, altă informație decît cea prevăzută de cadrul legal în domeniul achizițiilor publice fiind inacceptabilă.
03.02.2022 16:38
Răspuns la clarificare: Prin prezentul aducem la cunoștința operatorului economic (OE) că în conformitate cu prevederile Legii 131/2015 privind achizițiile publice, art. 21, alin.(2), în sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Luînd în calcul prevederile legale expuse supra, Autoritatea contractantă (AC) ca cerință minimă de calificare a inclus valoarea estimată a obiectivului inclusiv TVA, iar în sistem este reflectată valoarea estimată a obiectivului fără TVA, fapt ce satisface cerințele expuse de Dvs, fiind inclusă valoarea estimată a contractului inclusiv TVA.
04.02.2022 11:27
Răspuns la clarificare: Bună ziua, aducem la cunoștința operatorilor economici că autoritatea contractatntă nu dispune de format word a devizelor 2-1-4, 2-1-5, 2-1-6, 2-1-7, sunt doar pe suport de hîrtie.
07.02.2022 09:25
Răspuns la clarificare: Bună ziua, cifra medie va rămâne neschimbată.
07.02.2022 15:50
Răspuns la clarificare: Luînd în considerație că AC aplică documentația elaborată de proiectat datele poziției 105 se iau în calcul conform caietului de sarcini, în ceia ce ține de tipul membranei PVC, AC contractantă a expus caracteristicile tehnice în caietul de sarcini, expunerea altor date nu ar fi corectă, astfel bunul propus pentru realizarea lucrărilor urmează să se încadreze în parametrii tehnici indicați și termenilor de exploatare durabilă a acestora.
07.02.2022 15:54
Răspuns la clarificare: În atenția OE poziționarea stratului din PVC peste memranele bituminoase majorează termenul de exploatare al acoperișului, totodată luînd în calcul că ultimul nivel va fi echipat cu utilaje costisitoare stratul de PVC va mări gradul de protecție a echipamentelor.
09.02.2022 13:08
Răspuns la clarificare: Spre atenția OE ușile metalice unrmează să corespundă clasei de protecție și fiabilitate pentru blocuri administrative, datele ce urmează a fi selectate în cadrul studiului documentației de proiect. Ce ține de ușile din MDF acestea urmează să corespundă gradului de uzură sporit în conformitate cu specificațiile normative reglementate în documentația de proiect ce urmează a fi consultată obligatoriu.
09.02.2022 13:12
Răspuns la clarificare: În atenția OE dimensionarea ușilor pentru birouri din MDF reiese din dimensiunile golurilor, astfel cele standartizate se pun în golurile pereților despărțitori, din păcate cele nestandarte sunt în golurile pereților portanți ce nu au posibilitatea de mărire dimensională, în cadrul practicii ANP astfel de uși au fost achiziționate în mărimi standarte cu ajustări dimensionale în ateliere speciale de tîmplărie.
09.02.2022 15:11
Răspuns la clarificare: Bună ziua, ținem să vă informăm că Dvs aveți dreptul, dar și obligativitatea de a face cunoștință și examina documentația de proiect. În acest sens luați legătura cu reprezentanții autorității contractante pentru a face o vizită și a coordona răspunsurile la întrebările care vă apar. (022) 409-704.
09.02.2022 16:18
Răspuns la clarificare: Bună ziua, aparatele de aer condiționat vor fi achiziționate de autoritatea contractantă.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA31.01.2022 11:16:51 - 11.02.2022 10:00:00
11.02.2022 10:00:00 - 09.03.2022 10:00:00