- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Articolelor din hîrtie și birotică în asortiment
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Articolelor din hîrtie și birotică în asortiment
Articolelor din hîrtie și birotică în asortiment
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 28.01.2022 08:00:00 Până la 30.12.2022 08:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 28.01.2022 14:00:00
Documentele procedurii de achiziție
anunt
Invitaţie de participare
20.01.2022 14:09:10
caiet de sarcini
Specificații tehnice
20.01.2022 14:09:10
decalaratie
Clarificări pentru participanți
20.01.2022 14:09:10
documentatia standard
Documentaţie de atribuire
20.01.2022 14:09:10
21.01.2022 13:16
Răspuns la clarificare: Nu cred ca este esential, la propunerea oepratorului economic. Se va lua in considerare cel mai mic pret.
21.01.2022 13:22
Răspuns la clarificare: Vor fi solicitate la necesitate, evaluarea se va face pe unitate, se va lua in consideratie cel mai mic pret.
21.01.2022 13:23
Răspuns la clarificare: Vor fi solicitate la necesitate, evaluarea se va face pe unitate, se va lua in consideratie cel mai mic pret.
21.01.2022 13:23
Răspuns la clarificare: Expediati email pentru a primi varianta Word.
24.01.2022 07:59
Răspuns la clarificare: Da, agendele pentru necesitatile anului 2023.
24.01.2022 12:57
Răspuns la clarificare: Nu dispunem de cliseu pentru imprimare, lungimea este estimativ de 10 cm, iar lățimea de 4 cm.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA20.01.2022 14:09:10 - 25.01.2022 07:59:06
25.01.2022 07:59:06 - 27.01.2022 07:59:06