- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Materiale de construcţii şi articole conexe
Materiale de construcţii şi articole conexe
Materiale de construcţii şi articole conexe
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
SRL ”Edinet-Gaz”
Codul fiscal/IDNO
1003604013084
Adresa
MD-2000,
MOLDOVA,
locality,
Edineț,
Edineţ, str. Testemiţeanu N., 28
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Arsenii
Telefonul de contact
+37324624996
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
19.01.2022 13:01:35
Ultima modificare
20.01.2022 09:36:38
MTender ID
Cod CPV
44100000-1
-
Materiale de construcţii şi articole conexe
Tip de procedură
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Reconstrucția gazoductului subteran în or. Otaci (Pozarea în variantă supraterană din cauza eroziunii terasamentului), r-nul Ocnița
Obiectul achiziției prevede construcția gazoductului de presiune medie cu lungimea de 1034 metri – construcția gazoductului din oțel de presiune medie cu lungimea de 771 metri și construcția gazoductului din polietilenă de presiune medie cu lungimea de 263 metri.
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată
2556659.73 MDL
ID
4a4fabc7-fc9b-4610-a62b-049c4e4c7728
Pas minim
2600
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.07.2022 02:00:00 Până la 30.09.2022 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 11.02.2022 14:00:00
Documentele procedurii de achiziție
Indicati ,,Materiale de construcţii şi articole conexe " dar in realitate este achizitie de lucrari, vreti sa duceti in eroare ofertantii?
20.01.2022 08:30
Răspuns la clarificare: nici intrun caz nu vrem sa ducem în eroare ofertanții. din greseala a fost efectuată eroarea la planificare budget
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
20.01.2022 08:28
Răspuns la clarificare: a fost efectuata eroarea la planificare buget
Conform anunțului de participare D-stre solicitați: Garanție bancară emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de 5,0% din suma contractului fără TVA. Conform legii 131/15, Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului alin. (6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată.
Conform anunțului de participare D-stre solicitați: Garanție bancară cu termen de valabilitate nu mai mic decât valabilitatea contractului. Ceea ce contravine legii 131/15 care spune: (7) Autoritatea contractantă nu are dreptul să pretindă plata garanţiei pentru ofertă şi va restitui imediat documentul de garanţie pentru ofertă după producerea oricăruia din următoarele evenimente:
a) expirarea termenului de valabilitate a garanţiei pentru ofertă;
b) încheierea unui contract de achiziţii publice şi depunerea garanției de bună execuție a contractului, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire;
Deci valabilitatea ofertei o solicitați de 90 zile, respectiv și garanția bancară urmează a fi cu valabilitatea de 90 zile. În urma celor expuse solicităm să fie modificat cuantumul și termenul pentru garanție. Și totodată solicităm să indicați termen fix, da nu mai puțin de 90 zile.
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, avâd ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, solicităm să fie modificată modul petrecerii a licitației.
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA
2,556,659.73
MDL
Perioada clarificărilor:
19.01.2022 17:18:15 - 28.01.2022 17:30:00
19.01.2022 17:18:15 - 28.01.2022 17:30:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28.01.2022 17:30:00 - 10.02.2022 17:30:00
28.01.2022 17:30:00 - 10.02.2022 17:30:00