- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Obiectul achiziției Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii
Deservirea tehnică se efectuează lunar la sediul Puskin 51, Gh..Casu 37: m.Chişinău, 1)Lucrări profilactice cu programe SOFT: Lucrările profilactice includ:Verificarea jurnalelor Domain controller şi staţiilor de lucru.Se efectuează reînnoirea driverelor echipamentelor (la necesitate) înstalarea actualizărilor critice pentru Domain controller şi staţiile de lucru.Reinnoirea bazelor softurilor AntivirusSofturile deservite:Linux, Windows, Microsoft Windows (toate versiunile oficiale) cu toate componentele (Outlook Express),Microsoft Office (toate versiunile oficiale),Web brousers,Soluţii Antivirus, Unix , Proxi server (squid), Mail server (sendmail, postfix), DNS-cepBep (bind),Web-cepBep (apache) Veriftcarea lucrului sistemelor de actualizare automata pentru softurile ce pot fi actualizate in regim automat ristalare softurilor adăugătoare pe staţiile de lucru şi servere in dependenţă de necesităţile apărute .2) Ajustarea și deservire Sistemului Informaţional Automatizat Asistența Medicală Spitalicească . Sisteme informațional de tip HIS Hospital Information System.E-Film Renghen Software, SIAMP. 3)Lucrări profilactice cu echipamente şi reţele.Ajustare echipament Mikrotik.Deservire Vpn-Tunel IPSEC .4)Lucrări de conectare sau inlocuirea a echipamentelor periferice sau a celor defectate, procurate de beneficiar,veriftcarea canalelor fizice (sistemului de cabluri) de transmitere a datelor in reţeaua beneficiarului. 5)Chemări urgente: Sunt iniţiate de beneficiar. în cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii tehnică a tehnicii de calcul, se face printr- un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 2 ore de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii. Se efectuează in cazul apariţiei problemelor cu sistemele operaţionale ale staţiilor de lucru şi cuprind remedierea lor şi/sau reinstalarea sistemelor de operare.Schimbarea setărilor sistemelor operaţionale şi softurilor instalate pe staţiile de lucru şi servere. 7)Reparatia imprimantelor(Canon 6000,Xerox 3117,Canon6030,Canon 6230d,Canon MF3010, Canon 231,Canon MF237,Epson M100,Oki B4600,Canon2900,Konica Bizhub 162,HP m12,HP m15,HP m130, Lexmark Ms415dn) : Schimbarea cerneală sau toner în cartuș(conform tip de cartus) . Schimbarea toate pieselor din cartuș la necisitate. Reparatia imprimantei. 8) Efectuarea profilaxiei a tehnicii de calcul.Testarea componentelor şi intocmirea raportului tehnic.Curăţirea de praf şi schimbul termopastei.Schimbul, instalarea şi reglarea componentelor 9) Întocmirea jurnalului de evident a lucrărilor effectuate, precum si sigilarea blocurilor de sistem. 10)Cunoştinţe avansate şi înţelegere a Tehnologii Informationale şi de probleme de dezvoltare a e- Guvernării; 11)Experienţa similara minim 5(cinci) ani. Nota Serviciile mentionate se efectuiaza la necesitate in cazul aparitiei defectului pe parcursul a. 2022
Documentele procedurii de achiziție
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA04.01.2022 17:47:09 - 07.01.2022 09:00:00
07.01.2022 09:00:00 - 10.01.2022 09:00:00