- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
1. Ouă de găină
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Ouă de găină
Ouă de găină pentru consum uman, calitatea „A”, categoria de greutate „M” Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și HG nr.1208/2008. Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017 și HG nr.435/2010. Condiţii tehnice de calitate: - ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili; - ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic. Camera de aer înălţimea: să nu depășească 6 mm. Ambalaj: - rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună; - ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii. Termen de valabilitate a produsului cel puțin 25 zile din data livrării. Condiţii de livrare: la livrare se prezintă, pentru fiecare lot, certificatul sanitar-veterinar în conformitate cu prevederile legislaţiei sanitar-veterinare în vigoare sau copia confirmată prin ștampila umedă a solicitantului certificatului și a Ofertantului; - la transportare să fie respectate condițiile sanitar veterinare de igienă și temperatură pe timpul transportării; - mijloacele de transport să fie autorizate sanitar-veterinar, de către organele specializate şi autorizate, fiecare vehicul va fi însoţit de autorizaţie sanitar-veterinară a transportului şi alte documente prevăzute de legislaţia în vigoare; - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului cu 7 zile înainte de livrare, la depozitele Secţiei alimentare mun. Chişinău, pe parcursul lunilor ianuarie – august a anului 2022 în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozitul alimentar) / (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – F4.1 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 07.01.2022 15:46:48 Până la 25.12.2022 15:46:48
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 21.12.2021 14:00:00
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Model сontract
10.12.2021 15:53:52
Documentatia standard
Model сontract
10.12.2021 15:53:52
Documentul Unic de Achiziții European
Criterii de calificare și de selecție
10.12.2021 15:53:52
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA10.12.2021 15:53:52 - 15.12.2021 16:00:00
15.12.2021 16:00:00 - 20.12.2021 16:00:00