- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
„Achiziţionarea imunoglobulinei antirabice și vaccinului antirabic pentru anul 2022”( Repetat 1).
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Vaccin antirabic 2.5UI/doză + Imunoglobulină antirabică din ser ecvin
Vaccin antirabic 2.5UI/doză + Imunoglobulină antirabică din ser ecvin
Denumirea lotului : Vaccin antirabic 2.5U/doză + Imunoglobulină antirabică umană
Vaccin antirabic 2.5U/doză + Imunoglobulină antirabică umană
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
Documentația Standard
Documentaţie de atribuire
18.10.2021 12:50:11
Documentația Standard
Documentaţie de atribuire
04.11.2021 14:33:37
Anunț de particpare
Documentaţie de atribuire
18.10.2021 12:50:11
Anunț de particpare
Documentaţie de atribuire
04.11.2021 14:14:35
18.10.2021 11:34
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vor fi operate modificări ale caietului de sarcini. Mulțumim.
18.10.2021 11:37
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vor fi operate modificări. Mulțumim.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA30.09.2021 16:19:45 - 20.10.2021 14:30:00
20.10.2021 14:30:00 - 15.11.2021 11:00:00