- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Echipament tehnic pentru birou
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lot nr. 10
Lot nr. 10 Căști fără fir
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Lot nr. 4
Lot nr. 4 Monitor pentru design și grafică
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Lot nr. 7
Lot nr. 7 Adaptor port-monitor HDMI
Denumirea lotului : Lot nr. 1
Lot nr. 1 Laptop și Stație de andocare / Docking station
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 06.09.2020 03:00:00 Până la 31.12.2020 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 07.09.2020 13:14:00
Denumirea lotului : Lot nr. 2
Lot nr. 2 Laptop
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 06.09.2020 03:00:00 Până la 31.12.2020 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 07.09.2020 14:28:00
Denumirea lotului : Lot nr. 11
Lot nr. 11 Prelungitor
Denumirea lotului : Lot nr. 5
Lot nr. 5 Set wireless keyboard & mouse
Denumirea lotului : Lot nr. 8
Lot nr. 8 Cablu High Speed HDMI 2.0
Denumirea lotului : Lot nr. 9
Lot nr. 9 Dispozitiv de stocare
Denumirea lotului : Lot nr. 6
Lot nr. 6 Wireless mouse
Denumirea lotului : Lot nr. 3
Lot nr. 3 27” Monitor
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard modificată
Specificații tehnice
24.08.2020 16:56:43
Documentația standard modificată
Specificații tehnice
24.08.2020 16:56:43
Documentația standard modificată
Documentaţie de atribuire
24.08.2020 15:07:57
Anulat
Documentaţie de atribuire
21.08.2020 12:04:28
Anunț de participare modificat
Documentaţie de atribuire
24.08.2020 15:07:57
Anulat
Documentaţie de atribuire
21.08.2020 12:04:28
25.08.2020 17:47
Răspuns la clarificare: Buna ziua! Ne vom asuma acest risc acum, si nu vom modifica termenul de livrare. In cazul in care, nu vom avea oferte sau oferte calificate, procedura de achizitie va fi relansata si, in acel caz, vom indica un termen de livrare mai mare. Dorim sa accentuam, ca avem nevoie ca bunurile sa fie livrate cit mai urgent. Va multumim pentru intelegere!
01.09.2020 13:12
Răspuns la clarificare: Buna ziua! Înțelegem riscul că nu se regăsesc laptop-uri compatibile cu această stație de andocare, dar totuși putem presupune că există încă posibilitatea de a se regăsi în stocul operatorilor economici. Pe motiv că sunt doar 4 la număr, iar noi avem cele 4 stații de andocare pe care le dorim să le utilizăm.
24.08.2020 15:15
Răspuns la clarificare: Bună ziua! Nu poate fi modificat termenul de livrare, deoarece avem nevoie ca aceste bunuri să fie livrate într-un termen cît mai rapid. O zi bună!
27.08.2020 13:58
Răspuns la clarificare: Buna ziua! Noi am studiat piata inainte de a pregati caietul de sarcini, inclusiv specificatiile tehnice pentru lotul nr. 2. Cunoastem, ca exista laptopuri pe piata care sa fie compatibile cu docking station indicat. O zi buna!
03.09.2020 13:09
Răspuns la clarificare: Buna ziua! Nu acceptăm înlocuirea port-ului DVI cu DP. Opțional : Vă rugăm să urmați specificațiile propuse de noi.
24.08.2020 15:13
Răspuns la clarificare: Buna ziua! Specificațiile tehnice pentru loturile nr. 1 și 2 au fost modificate. Vă rugăm să găsiți modificările caietului din sarcini în Anunțul de participare și Documentația standard actualizate (modificate). O zi buna!
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA21.08.2020 12:04:28 - 03.09.2020 13:12:08
03.09.2020 13:12:08 - 06.09.2020 13:12:08