- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație a două birouri, a blocului sanitar et.II și et.III și a arhivei din clădirea or. Cimișlia - repetat
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capitală in incinta primăriei or. Cimișlia - repetat
Lucrări de reparație a două birouri, a blocului sanitar et.II și et.III și a arhivei din clădirea or. Cimișlia - repetat
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 14.07.2020 11:32:56 Până la 31.12.2020 12:32:56
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 15.07.2020 15:00:00
Documentele procedurii de achiziție
Documentația Standart pentru lucrări aferentă procedurii semnată electronic
Documentaţie de atribuire
30.06.2020 11:51:07
Caietul de sarcini aferent procedurii
Deviz de cheltuieli
30.06.2020 11:51:07
DUAE pentru completare de către operatorii economici
Documentaţie de atribuire
30.06.2020 11:51:07
Documentația Standart pentru lucrări aferentă procedurii pentru completare de către operatorii economici
Documentaţie de atribuire
30.06.2020 11:51:07
Anuntul de participare aferent procedurii semnat electronic
Invitaţie de participare
30.06.2020 11:51:07
06.07.2020 13:47
Răspuns la clarificare: Conform anuntului de participare și Documentației Standart trebuie să prezentați obligatoriu Devizul 3,5,7. Caietul de sarcini indică volumele.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA30.06.2020 11:51:07 - 08.07.2020 13:47:43
08.07.2020 13:47:43 - 14.07.2020 13:47:43