- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
!!!! Lucrarile la obiectiv au fost initiate in anul 2014, din motivul nealocari resurselor financiare, lucrarile nu au fost finisate!!!!
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : ,,Finalizarea rețelelor tehnico-edilitare din str. Costiujeni, 3-93, orasul Codru (alimentarea cu energie electrică),,
Luand in consideratie Hotararea Parlamentului nr. 55 din 17 martie 2020 privind declararea starii de urgenta si ordinal nr. 17 din 16.03.2020 al IM ,, Directia Constructii Capitale,, privind stabilirea regimului de stationare a salariatilor, a fost expirat termenul de valabilitatea ofertelor.
Documentele procedurii de achiziție
27.05.2020 11:04
Răspuns la clarificare: O prezentati daca este cazul. Atragem atentia repetat la acest obiectiv, ca deja sunt careva lucrari executate, urmeaza doar finalizarea lor.
28.05.2020 13:59
Răspuns la clarificare: nu aveti dreptate, se anuleaza din alte motive
27.05.2020 14:08
Răspuns la clarificare: pentru a va oferi informatie veridica la acest subiect, va putei apropia la adresa autoritatii contractante cu o eventuala programare la nr. tel. 022 23-48-76
28.05.2020 08:29
Răspuns la clarificare: din cauza declararii starii de urgenta
28.05.2020 13:59
Răspuns la clarificare: asa si am scris
01.06.2020 13:51
Răspuns la clarificare: Buna ziua Sunati si clarificati la ANAP
28.05.2020 08:28
Răspuns la clarificare: daca dispuneți de ea, se prezinta in copia autentificată
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA26.05.2020 16:03:13 - 03.06.2020 13:51:11
03.06.2020 13:51:11 - 11.06.2020 13:51:11