- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de elaborare a documentației de proiect - 4 loturi
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar)
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar)
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar)
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar)
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m.
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m.
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
Documentaţie de atribuire
08.04.2020 15:14:24
13.04.2020 20:50
Răspuns la clarificare: Abordarea Dvs nu este logică! Conform legislaţiei în vigoare, operatorul economic care a elaborat caietul de sarcini nu poate participa la executarea procedurii. Deasemenea, nu este corect să declaraţi faptul că documentaţia este elaborată, odată ce în anunţul de participare este indicat că operatorii economici pot depune oferta pentru mai multe loturi, ceea ce înseamnă că este posibil să avem chiar 4 sau 3 sau 2 operatori economici declaraţi căştigători pentru executarea loturilor publicate. Referitor la termenul de executare iarăşi vă reamintesc că în cazul în care vor fi mai multi operatori care vor participa şi cîştiga în cadrul procedurii aceştia concomitent vor putea elabora documentaţia solicitată în termenul indicat. Termenul de 6 luni este extrem de exagerat în condiţiile în care pînă la sfîrşitul anului 2020 este preconizat şi realizarea obiectivelor pentru care este necesară realizarea documentaţiei de proiect. Vom analiza repetat caietul de sarcini şi vom reveni ulterior cu modificări în documentaţia standard, daca se va atesta că termenul de executare nu este suficient.
06.05.2020 10:52
Răspuns la clarificare: Termenul de execuție va fi majorat pînă la 90 de zile. Procedura va fi republicată.
06.05.2020 10:52
Răspuns la clarificare: Termenul de execuție va fi majorat pînă la 90 de zile. Procedura va fi republicată.
06.05.2020 10:52
Răspuns la clarificare: Termenul de execuție va fi majorat pînă la 90 de zile. Procedura va fi republicată.
14.04.2020 16:37
Răspuns la clarificare: În cazul în care vor fi reţineri există posibilitatea modificării termenului de executare conform legii nr.131. Regimul instituit în ţară nu a sistat întreaga activitatea a întreprinderilor. Derularea procedurii în cauză inclusiv cu termenul de asteptare legal pentru semnarea contractului poate depăşi termenul regimului de stare de urgenţă. Respectiv, sperăm să nu existe motive pentru reţineri. Daca vor fi schimbări majore, ele vor fi anunţate prin intermediul site-ului autorităţii contractante.
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA08.04.2020 15:14:24 - 08.05.2020 10:52:45
08.05.2020 10:52:45 - 11.05.2020 10:52:45