- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lot2 Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie Tomograful Computerizat: Echipament de tomografie computerizata OPTIMA CT 660.
Lista serviciilor: Numărul de servicii necesare periodice: 1 (una la 12 luni). Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2. CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.). OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic. OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare. OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta. TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit. CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului; emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise.
Denumirea lotului : Lot4 Echipament de rezonanță magnetică OPTIMA MR 360 1.5 Tesla.
Lista serviciilor: Numărul de servicii necesare periodice: 3 (una la 4 luni). Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2. CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.). OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic. OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare. OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta. TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit. CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului; emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise.
Denumirea lotului : Lot3 Sistem imagistic SPECT/CT: Optima NM/CT 640.
Numărul de servicii necesare periodice: 2 (una la 6 luni). Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2. CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.). OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic. OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare. OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta. TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit. CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului; emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise.
Denumirea lotului : Lot7 Tomograful Computerizat: Echipament de tomografie computerizata Revolution Discovery CT 256 slice-uri.
Lista serviciilor: Numărul de servicii necesare periodice:2 (una la 6 luni). Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2. CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.). OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic. OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare. OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta. TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit. CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului; emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Denumirea lotului : Lot6 Echipament radiologic mamografic Senographe Crystal.
Lista serviciilor: Numărul de servicii necesare periodice: 1 (una la 12 luni). Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2 CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.). OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic. OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare. OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta. TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit. CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului; emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Denumirea lotului : Obiectul achiziției Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie Tomograful Computerizat: Computer Tomograf multislice CT Brighspeed Elite 16 slices.
Tomograful Computerizat: Computer Tomograf multislice CT Brighspeed Elite 16 slices. Lista serviciilor: Numărul de servicii necesare periodice: 1 (una la 12 luni). Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2. CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.). OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic. OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare. OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta. TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit. CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului; emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise.
Denumirea lotului : Lot5 Echipament radiologic Discovery XR656.
Lista serviciilor: Numărul de servicii necesare periodice: 2 (una la 6 luni). Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2. CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.). OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic. OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare. OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta. TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit. CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului; emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Documentele procedurii de achiziție
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA16.01.2020 13:57:09 - 26.01.2020 14:00:00
26.01.2020 14:00:00 - 06.02.2020 14:00:00