- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație și instalarea a pavilioanelor la Gradinita nr. 198
Conform listei volumului de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; b) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. c) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 5 ani din momentul recepţiei lucrărilor; d) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în valoare de 5 % din suma totală acontractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. în caz de necessitate, La solicitarea Autorității Contractante, Operatorii Economici vor prezenta actele solicitate în termen de o zi.
Conform listei volumului de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; b) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. c) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 5 ani din momentul recepţiei lucrărilor; d) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în valoare de 5 % din suma totală acontractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. în caz de necessitate, La solicitarea Autorității Contractante, Operatorii Economici vor prezenta actele solicitate în termen de o zi.
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Directia educatie, tineret şi sport sectorul Ciocana
Codul fiscal/IDNO
1007601009565
Adresa
2044,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str. Aleco Russo, 57
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
VALERIU Rotaru
Telefonul de contact
022499661
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
23.09.2019 16:25:02
Ultima modificare
23.09.2019 17:03:58
MTender ID
Cod CPV
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tip de procedură
Cererea ofertelor de prețuri
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație și instalarea a pavilioanelor la Gradinita nr. 198
Conform caietului de sarcini
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
Operatorii economici să respecte cerințele solicitate de AC
Invitaţie de participare
23.09.2019 16:50:01
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Denumirea lotului : Lucrări de reparație și instalarea a pavilioanelor la Gradinita nr. 198
466666 MDL
Statut
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
466,666.00
MDL
Perioada clarificărilor:
23.09.2019 16:50:01 - 28.09.2019 09:00:00
23.09.2019 16:50:01 - 28.09.2019 09:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28.09.2019 09:00:00 - 07.10.2019 10:00:00
28.09.2019 09:00:00 - 07.10.2019 10:00:00