- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Proiect de execuție ,,Reconstrucția și extinderea sistemului de canalizare a apelor uzate din or.Dondușeni”
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Proiect de execuție ,,Reconstrucția și extinderea sistemului de canalizare a apelor uzate din or.Dondușeni”
Proiect de execuție ,,Reconstrucția și extinderea sistemului de canalizare a apelor uzate din or.Dondușeni”
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standart
Documentaţie de atribuire
25.06.2019 14:53:07
Caiet de sarcini
Documentaţie de atribuire
25.06.2019 14:53:07
Caiet de sarcini
Documentaţie de atribuire
03.07.2019 10:00:34
Documentatia standart
Documentaţie de atribuire
03.07.2019 10:03:29
Caiet de sarcini
Documentaţie de atribuire
25.06.2019 14:53:07
Documentatia standart
Documentaţie de atribuire
03.07.2019 10:03:29
Documentatia standart
Documentaţie de atribuire
03.07.2019 09:59:33
Caiet de sarcini
Clarificări pentru participanți
25.06.2019 14:53:07
Caiet de sarcini
Documentaţie de atribuire
25.06.2019 14:53:07
Documentatia standart
Documentaţie de atribuire
25.06.2019 14:53:07
Documentatia standart
Documentaţie de atribuire
03.07.2019 09:59:33
09.07.2019 13:16
Răspuns la clarificare: Stimat AE , acestea sunt condițiile AC, conform legislației în vigoare , în dependență de Legea nr.131 din 03.07.2015!
04.07.2019 16:45
Răspuns la clarificare: Conform, Legii nr.131 din 03.07.2015 , art.17 , autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; [Art.17 lit.a) modificată prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediu. Totodată, art.21 alin.2 a legei menționate mai sus , stipulează și alte condiții care sunt eligile de al cere autoritatea contractantă față de operatorii economici "În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: [Art.21 al.(2) modificat prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] a) lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea prestărilor de servicii se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic; b) declaraţia referitoare la echipamentele tehnice şi la măsurile aplicate în vederea asigurării calităţii, precum şi, dacă este cazul, la resursele de studiu şi cercetare; c) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către ofertant/candidat, în special pentru asigurarea controlului calităţii; d) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7); [Art.21 al.(2), lit.d) modificată prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] e) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; f) dacă este cazul, informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului; g) informaţii referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului; h) informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze." .Astfel, cerințele menționate în pct.15 a anunțului de participare sunt enunțate în dependență de detrimentul Legii nr.131 din 03.07.2015 .
03.07.2019 16:01
Răspuns la clarificare: Cerem scuze, obiectulu achiziției se referă la servicii de proiectare , codul CPV generalizator este 71300000-1 (servicii de inginerie) , dar la dispersare acestuia se substituie cu 7132200-1 , care reprezintă servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice, ce se referă la proiecatrea conductelor ce reprezintă proiectarea rețelei de reconstrucție și extindere a sistemului de canalizare a apelor uzate din or.Dondușeni. ( Documentația a fost atribuită ) .Puteți reveni cu un apel , suntem bineveniți de a Vă răspunde și a explica absolut necesarul . Vă mulțumim !
01.07.2019 15:09
Răspuns la clarificare: Anexele mentionate nu fac parte din proiectul integrat dat , pentru or.Dondușeni se refera anexa nr.1 si nr.2 care fac parte deja atasate la documentatia de atribuire ( Anexa nr.1 care constituie -Lista lucrărilor de proiectare și Anexa nr.2 care constituie - Planul sistemului de canalizarea or. Dondușeni (pe dezvoltarea completă) .
03.07.2019 16:00
Răspuns la clarificare: Cerem scuze, obiectulu achiziției se referă la servicii de proiectare , codul CPV generalizator este 71300000-1 (servicii de inginerie) , dar la dispersare acestuia se substituie cu 7132200-1 , care reprezintă servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice, ce se referă la proiecatrea conductelor ce reprezintă proiectarea rețelei de reconstrucție și extindere a sistemului de canalizare a apelor uzate din or.Dondușeni. ( Documentația a fost atribuită ) .Puteți reveni cu un apel , suntem bineveniți de a Vă răspunde și a explica absolut necesarul . Vă mulțumim !
01.07.2019 15:50
Răspuns la clarificare: Conform, art.17 al Legii nr.131 din 03.2015 , autoritatea contractantă va aplica criterii proporționale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului. Totodată , alte date precum cifra medie de afeceri a operatorului, sunt necesare pentru completarea DUAE-ului , în dependență de art .18 (prim (1) ) al Legii nr.131 din 03.2015 . Art.21 alin.3 stipulează alte date cu referire la selectarea operatorului economic în procedura de achiziție “În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit; b) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către candidat/ofertant, în special pentru asigurarea controlului calităţii; c) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuţia lucrărilor, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7); d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; e) dacă este cazul, informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului; f) declaraţia referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului; g) informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze.” Legea nr.131/2015 a fost modificată , o parte de modificări au fost abrogate prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18, cu ulterior modificări și din LP23 din 11.03.19, MO101-107/22.03.19 art.176; în vigoare 22.03.19 ( cît și alte modificări neesențiale prin alte LP ) . Pentru mai multe detalii puteți apela Primarul or.Dondușeni – 060488826 dl. Ivan Belciug.
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA25.06.2019 14:53:07 - 11.07.2019 13:16:13
11.07.2019 13:16:13 - 04.08.2019 06:46:13