- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de proiectare a lucrărilor de reabilitare a rețelelor tehnologice interioare la stația de tratare a apei din mun. Ungheni
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de proiectare a lucrărilor de reabilitare a rețelelor tehnologice interioare la stația de tratare a apei din mun. Ungheni
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 07.06.2019 03:00:00 Până la 30.06.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 17.06.2019 15:00:00
Documentele procedurii de achiziție
Documentatie suplimentara
Documentaţie de atribuire
22.05.2019 14:37:34
Documentatie
Documentaţie de atribuire
18.05.2019 10:34:55
22.05.2019 17:44
Răspuns la clarificare: Buna seara! Va rugam sa luati legatura cu doamna Cristina Bulgac, specialist superior la Agentia Achizitii Publice, telefon - 022 820 706 care monitorizeaza procedura in cauza. Am discutat in cursul zilei de azi si mi-a spus ca procedura data este corecta cu exceptia faptului ca nu am atasat documentatia standard potrivita, fapt care am adaugat-o ulterior in sistem.
03.06.2019 11:49
Răspuns la clarificare: Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
21.05.2019 17:42
Răspuns la clarificare: Bună ziua! Prin prezenta, vă comunicăm că Primăria mun. Ungheni a publicat anunțul de participare la COP în mod corect iar în cadrul SIA RSAP MTender licitația electronică a fost selectată în mod automat, respectîndu-se următoarele prevederi legale din Legea nr. 131 privind achizițiile publice (publicată în redacția nouă în Monitorul Oficial nr. 424 - 429 din 16 noiembrie 2018): art. 1 „licitație electronică - proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor prețuri..., permițînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare” art. 63 - licitația electronică. Aici se descrie amănunțit procesul de licitație electronică. În același context, HG nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, stabilește expres modul cum are loc procesul de licitație electronică în punctele 31-40. Articolul 60, alin. 1 din Legea nr. 131 la care faceti trimitere se referă la „parteneriatul pentru inovare”. Considerăm că norma invocată nu are nimic comun cu COP privind achiziționare servicii. Ca urmare, concursul prin cererea ofertelor de prețuri la bunuri și servicii, după noile modificări ale legii privind achizițiile publice, implică automat licitația electronică ca proces de lucru care este cu totul altceva de licitație deschisă ca procedură de achiziție disctinctă. Mai mult catît, puteți consulta și un specialist în acest sens la Agenția Achiziții Publice care vă va spune același lucru. Succese și așteptăm oferta dumneavoastră în cadrul COP!
24.05.2019 08:29
Răspuns la clarificare: Buna ziua! In urma analizei complexe a intrebarilor adresate, precizam urmatoarele: 1. Lucrarile de prospectiuni topo-geodezice si inginero-geologice urmeaza a fi indicate indevizul de cheltuieli de catre operatorul economic; 2. Schema tehnoologic se va pune la dispozitia operatorului economic de catre IM "APA-CANAL", intreprindere municipala a APL; 3. Proiectul statiei de epurare a apei pentru reabilitarea retelelor interioare va fi pus la dispozitia operatorului economic de catre IM "APA-CANAL"; 4. Datele despre lungimea si consumul conductelor per fiecare zona pentru reabilitarea acestora vor fi puse la dispozitie de IM 'APA-CANAL'.
22.05.2019 08:35
Răspuns la clarificare: Buna ziua! Cu referire la intrebarea dumneavoastra si norma legala citata, precizez repeta ca licitatia electronica ca proces a fost selectata automata de administratorul paginii www.e-licitatie.md, nu de autoritatea contractanta. Vom incerca sa luam legatura cu administratia paginii web pentru a solutiona chestiunea in cauza!
03.06.2019 11:49
Răspuns la clarificare: Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
03.06.2019 11:49
Răspuns la clarificare: Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
03.06.2019 11:49
Răspuns la clarificare: Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
03.06.2019 11:50
Răspuns la clarificare: Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
03.06.2019 11:49
Răspuns la clarificare: Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA18.05.2019 10:34:55 - 05.06.2019 11:50:03
05.06.2019 11:50:03 - 14.06.2019 12:50:03