- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Rechizite de birou pentru anul 2019
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lot 3 Plicuri
Plicuri conform (specificației tehnice și de preț)
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 20.05.2019 03:00:00 Până la 20.06.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.04.2019 15:37:00
Denumirea lotului : Lot nr. 1 Rechizite de birou
Rechizite de birou conform specificației tehnice și de preț
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 20.05.2019 03:00:00 Până la 20.06.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.04.2019 15:00:00
Denumirea lotului : Lot 2 Hîrtie A4, A3
Hîrtie A4, A3 (conform specificației tehnice și de preț) Lot nr. 2 Livrarea se efectuiază de către operator economic pe parcursul anului 2019 în baza comenzelor Biroului vamal Centru (după necesitate) pe următoarele adrese: 1) BV Centru –mun Chișinău bd Dacia 49/6; 2) Postul vamal Leuseni (s.Leușeni-vama) 3) Postul vamal Căușeni (or. Căușeni - str. M.Stanciu, 2) 4) Postul vamal Ungheni (or.Ungheni, str. str.Iași, 46
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 20.05.2019 03:00:00 Până la 31.12.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.04.2019 15:18:30
Documentele procedurii de achiziție
15.04.2019 15:11
Răspuns la clarificare: 1) În anunț de participare nu au fost puse condiții că operatorul economic participant la concurs se fie importator de bunuri. 2) Pe piața Republicii Moldova sunt mai mulți operatori economici care importează bunuri sus menționate. 3) Noi, ca autoritatea contractantă, solicităm achiziționarea rechizitelor de birou conform specificației tehnice solicitate și nu modificăm specificația bunului la dorința operatorului economic. 4) Specificație tehnică este egală pentru toți operatori economici.
18.04.2019 08:15
Răspuns la clarificare: Scoabe pentru capsare 23/13 - (13 mm) Numărul maxim de foi capsate 100.
12.04.2019 14:04
Răspuns la clarificare: Precizări la Lot nr. I: poziția 28 - mapă cu prujine/șină coperta plastic poziția 30 - mapă dosar plastic cu clamă poziția 32 - mapă cu șină și 2 perforații , fața transparentă cu coperta din plastic subțire poziția 34 - mine (albastre) pentru pix ulei
15.04.2019 16:32
Răspuns la clarificare: Adeziv PVA -85 gr - există
16.04.2019 13:30
Răspuns la clarificare: Lot nr 2 Livrarea se efectuiază de către operator economic pe parcursul anului 2019 în baza comenzelor Biroului vamal Centru (după necesitate) pe următoarele adrese: 1) BV Centru –mun Chișinău bd Dacia 49/6; 2) Postul vamal Leuseni (s.Leușeni-vama) 3) Postul vamal Căușeni (or. Căușeni - str. M.Stanciu, 2) 4) Postul vamal Ungheni (or.Ungheni, str. str.Iași, 46 Contractul încheiat cu operator economic cîștigător, va fi valabil pină la 31 decembrie 2019. Livrarea va fi efectuată în 3-4 etape a cîte 1-2 padoane (la necesitate).
13.04.2019 08:04
Răspuns la clarificare: Specificație tehnică este egală pentru toți operatori economici
15.04.2019 15:12
Răspuns la clarificare: Culoarea neagră
13.04.2019 08:03
Răspuns la clarificare: Poziția 29- mapă cu șină de carton -360gr
15.04.2019 15:12
Răspuns la clarificare: Da
13.04.2019 08:02
Răspuns la clarificare: Specificație tehnică este egală pentru toți operatori economici.
13.04.2019 08:05
Răspuns la clarificare: Pentru a primi anunț de participare în Word - transmiteți solicitare pe adresa electronică- serghei.rotari@customs.gov.md
15.04.2019 15:50
Răspuns la clarificare: 32 mm
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA11.04.2019 15:35:24 - 18.04.2019 16:00:00
18.04.2019 16:00:00 - 23.04.2019 16:00:00