- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de mentenanță a stației de oxigen pentru anul 2019
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lotul 1: Servicii de mentenanță a stație de producere a aerului medical, compresoare GA22MED, uscător dMED80
Pentru compresor GA22MED (API457652, -653, -654), uscator dMED80. Va include toate componentele incluse în kit-ul indicat de producator. Instalarea se va face conform orelor de lucru a stației sau la cerință și în orele coordonate cu serviciul gaze a SCR . Câstigătorul va monitoriza permanent starea tehnică, orele de lucru a stației. Componentele instalate vor fi prezentate în ambalaj sigilat de producător. În caz de prezentare a pieselor neoriginale se va prezenta informația cu numerele de referință care vor dovedi comptatibilitatea cu piesele recomandate de producător, certificate de conformitate și prezentarea garanției.Timpul de reacție la solicitare va fi de 2 ore, pentru intervenție nu mai mult de 4 ore. Resetarea contoarelor de service dupa efectuarea mentenanței. Se va prezenta actul de efectuare a mentenanței, semnat de ambele părți. Garanția pentru consumabilele instalate – nu mai puțin de 1 lună.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.04.2019 03:00:00 Până la 31.12.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 29.03.2019 15:00:00
Denumirea lotului : Lotul 2: Servicii de mentenanță a stație de producere a oxigenului medical, IMT PO 3550, compresoare KS124 (stația veche)
Va include toate componentele incluse în kit-ul indicat de producător. Instalarea se va face conform orelor de lucru a stației, temperaturei de lucru sau la cerința și în orele coordonate cu serviciul gaze a SCR . Câstigătorul va monitoriza permanent starea tehnică, orele de lucru a stației. Componentele instalate vor fi prezentate în ambalaj sigilat de producător. În caz de prezentare a pieselor neoriginale se va prezenta informația cu numerele de referință care vor dovedi compatibilitatea cu piesele recomandate deproducător și prezentarea garanției.Timpul de reacție la solicitare va fi de 2 ore, pentru intervenție nu mai mult de 4 ore. Resetarea contoarelor de service după efectuarea mentenanței. Se va prezenta actul de efectuare a mentenanței, semnat de ambele părți. Garanția pentru consumabilele instalate – nu mai puțin de 1 lună, iar pentru piesele instalate nu mai puțin de 12 luni.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.04.2019 03:00:00 Până la 31.12.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 29.03.2019 15:18:30
Documentele procedurii de achiziție
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire
18.03.2019 17:04:05
Documentația de atribuire
Invitaţie de participare
18.03.2019 17:04:05
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
awardedContractPreparation
Valoarea estimată fără TVA18.03.2019 17:04:05 - 25.03.2019 01:00:00
25.03.2019 01:00:00 - 29.03.2019 01:00:00