- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
21.03.2019 17:38
Răspuns la clarificare: De prezentat lista mecanismelor și utilajelor care vor fi utilizate la executarea lucrărilor, care din punct de vedere tehnic nu poluiază mediul înconjurător conform standartelor în vigoare
27.03.2019 12:22
Răspuns la clarificare: Poziția nr. 22 din lista cu cantitățile de lucrări este descrisă de către proiectant, în baza desenelor de execuție, caracteristicile tehnice pentru țiavă se regăsesc în caietul de sarcini, la compartimentul 4. Oferta tehnică și financiară, trebuie de prezentat conform caietului de sarcini
02.04.2019 16:09
Răspuns la clarificare: Documentele depuse electronic prin intermediul SIAR SAP, trebuie să fie semnate electronic.Documentul Unic de Achiziții European (DUAE) conform Legii 131/2015 privind achizițiile publice, trebuie să conțină toată informariția solicitată de autoritatea contractanță, care este semnat pe propria răspundere de ofertantilor. L
02.04.2019 15:54
Răspuns la clarificare: 1. Schema de încadrare a personalului ingineresc și administrativ, care se propune pentru executarea contractului, se regasește în Documentația standart, Formularul 3.12 2.Conform Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, aurtoritatea contractantă este obligată să asigure eficiența achizițiilor publice, respectiv este în drept să verifice de ce personal calificat dispune ofertantul, angajarea legală, calificația și atestările în domeniul de activitate, precum și salarizarea acesteia conform legislației Republicii Moldova, cît și achitările contribuțiilor și impozitelor la Bugetul Public Național. 3.Documentul se prezintă în forma de tabelă, care va conține următoarea informație: 3.1. Numele, prenumele angajatului. 3.2.Funcția deținută. 3.3. Studii de specialitate/gradul de calificare. 3.4.Vechumea în muncă. 3.5.Numărul certificatului de atestare. 3.6.Salariul lunar, conform ordinului de întreprindere.
08.04.2019 08:37
Răspuns la clarificare: Lista cu cantități de lucrări (deviz) este elaborat în baza proiectului tehnic, de către proiectant, conform desenelor de execuție. Documentele și oferta trebuie elaborată și depusă, conform caietului de sarcini.
26.03.2019 15:57
Răspuns la clarificare: În baza art. 22 alin. (3) al Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și Hotărîrea Guvernului Nr. 301 din 24.04.2014 cu privire la aprobarea Strategiei de mediu pentru anii 2014-2023 şi a Planului de acţiuni pentru implementarea acesteia
Procedura nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA11.03.2019 17:55:11 - 10.04.2019 08:37:30
10.04.2019 08:37:30 - 18.04.2019 18:37:30