- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrari de reparatie a Cantinei Gimnaziului Domulgeni si crearea conditiilor igienico-sanitare de alimentare pentru elevi
Lucrari de reparatie a Cantinei Gimnaziului Domulgeni si crearea conditiilor igienico-sanitare de alimentare pentru elevi
Lucrari de reparatie a Cantinei Gimnaziului Domulgeni si crearea conditiilor igienico-sanitare de alimentare pentru elevi
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Gimnaziul Domulgeni
Codul fiscal/IDNO
1014620000361
Adresa
5018,
MOLDOVA,
s.Domulgeni,
Floreşti,
s.Domulgeni,r-nulFloresti
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Vetricean Maria
Telefonul de contact
069408637
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
21.02.2019 11:34:01
Ultima modificare
07.03.2019 11:28:58
MTender ID
Cod CPV
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tip de procedură
Procedură de valoare mică
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrari de reparatie
Lucrari de reparatie
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată
787250.92 MDL
ID
2b180191-35bf-11e9-bc94-25b0c2da1c29
Documentele procedurii de achiziție
Caiteul de sarcini prezentat de dvs prevede doar: "Lucrari de reparatie a salii de pregatire a bucatelor" - Lotul 2, dar unde gasim: "Lucrari de reparatie salii de mese si crearea conditiilor igienicosanitare de alimentare a elevilor" - Lot 1 ?????
25.02.2019 09:52
Răspuns la clarificare: Punctul 7 din caietul de sarcini este sala de de masa unde elevii vor lua masa aici sunt prevazute toate lucrarile de reparatie in sala de masa
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA
787,250.92
MDL
Perioada clarificărilor:
21.02.2019 11:57:58 - 28.02.2019 09:00:00
21.02.2019 11:57:58 - 28.02.2019 09:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28.02.2019 09:00:00 - 05.03.2019 10:00:00
28.02.2019 09:00:00 - 05.03.2019 10:00:00