- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziţie. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în consideraţie de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 3 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau aceastea nu sunt completate, semnate şi confirmate prin ştampilă umedă în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate.
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capitală (grupelor) în cadrul IET nr. 181
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziţie. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în consideraţie de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 3 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau aceastea nu sunt completate, semnate şi confirmate prin ştampilă umedă în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI. Operatorii economici după petrecerea concursului vor prezenta documentația solicitată și încărcată în sistem cu semnătura și ștampila umedă la sediu DETS Botanica bd. Traian 21/2 bir. 23
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
18.02.2019 15:54
Răspuns la clarificare: Stimați operatori economici vă atenționăm: rubrica dată este pentru întrebări către AC, privind clarificări/neînțelegeri, întrebări referitoare la procedură. NICIDECUM PENTRU DISCUȚII ÎNTRE OPERATORI ECONOMICI ȘI COMENTARII CE NU SE REFERĂ LA PROCEDURA DATĂ. VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE.
18.02.2019 15:54
Răspuns la clarificare: Stimați operatori economici vă atenționăm: rubrica dată este pentru întrebări către AC, privind clarificări/neînțelegeri, întrebări referitoare la procedură. NICIDECUM PENTRU DISCUȚII ÎNTRE OPERATORI ECONOMICI ȘI COMENTARII CE NU SE REFERĂ LA PROCEDURA DATĂ. VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE.
18.02.2019 08:44
Răspuns la clarificare: Având în vedere că operatorii economici au posibilitatea de a bifa opțiunea care nu permite vizibilitatea documentelor inițial încărcate AC cere prezentarea documentelor încărcate în sistem după petrecerea concursului la sediu direcției cu semnătura și ștampila umedă a operatorului economic. Tot odată ținem să vă atenționăm faptul că la semnarea electronică a documentelor sunt cazuri când la deschiderea documentului semnătura electronică lipsește (adica nu se arată în doc.) da de fapt a fost semnată electronic de către operator economic. Pentru a preveni situații de a descalifica operatorii economici pe motivul că doc. nu a fost semnată cerem că documentația să fie semnată și ștampilată de operator economic.
18.02.2019 16:54
Răspuns la clarificare: PARTICIPAȚI APLICÂND SEMNĂTURA ELECTRONICĂ.. NU VEDEM IMPEDIMENTE PENTRU PARTICIPAREA OPERATORILOR ECONOMIC CARE NU AU ȘTAMPILĂ, DOAR MOTIVAȚI PRI SCRISOARE ÎN FORMA LIBERĂ LIPSA ȘTAMPILEI.
18.02.2019 17:05
Răspuns la clarificare: INDICAȚI VĂ ROG ARTICOL DIN LEGISLAȚIA ÎN VIGOARE CARE PREVEDE CĂ AC NU ARE DREPT DE A CERE CĂ DOCUMENTAȚIA PREZENTATĂ DE OPERATOR SĂ NU FIE SEMNATĂ ȘI ȘTAMPILATĂ. PRIN LEGE SUNTEȚI OBLIGAȚI SĂ PUNEȚI SEMNĂTURA ELECTRONICĂ PE DOCUMENTAȚIA CARE ÎNCĂRCAȚI ȘI NU ESTE STIPULAT NICĂIEREA CĂ AC NU ARE DREPT SĂ SOLICITĂ DOC. SEMNATĂ ȘI ȘTAMPILATĂ. CONSIDERĂM CĂ PENTRU OPERATORII ECONOMICI CARE SUNT ÎNREGISTRAȚI LEGAL, ACTIVITATEA CĂRORA ESTE CORECTĂ ȘI LEGALĂ NU POT AVEA DIFICULTĂȚI LA SEMNAREA ȘI ȘTAMPILAREA UNUI DOCUMENT.
19.02.2019 16:59
Răspuns la clarificare: 1) TOȚI OPERATORI ECONOMICI VOR PREZENTA DOCUMENTAȚIA 2) ÎN TERMEN DE O ZI - FĂRĂ SOLICITARE SUPLIMENTARĂ AC (ÎN CAZUL DE NE PREZENTARE DOCUMENTAȚIEI, EVALUAREA VA FI FĂCUTĂ DUPĂ DOC. CARE SUNT VIZIBILE PENTRU AC ÎN SISTEM - ȘI OE VA FI RESPINS ÎN CONFORMITATE CU ART. 69 ALIN.(6) LIT. B) LEGII NR. 131) 3) LEGII NR. 131 PREVEDE ATRIBUȚIILE AC ÎN ART. 15 ALIN. (1) LIT. d) inițiază şi desfășoară proceduri de achiziție publică; f) examinează, evaluează şi compară ofertele operatorilor economici prezentate în cadrul procedurilor de achiziţie publică; h) întocmeşte dări de seamă privind rezultatul procedurilor de achiziţie publică şi le prezintă Agenţiei Achiziții Publice; (CUM VEDEȚI EXERCITAREA ACESTOR ATRIBUȚIEI DE CĂTRE AC DACĂ NU VEDEM TOATE DOCUMENTELE ÎNCĂRCATE DE OE??? - DAȚI PROPUNERI) j) păstrează şi ţine evidenţa tuturor documentelor întocmite şi aplicate în cadrul procedurilor de achiziţie publică. REFERITOR LA NE-DIVULGAREA VĂ INFORMĂM CĂ ÎN CONFORMITATE CU LEGISLAȚIA ÎN VIGOARE MEMBRII GRUPULUI DE LUCRU SEMNEAZĂ O DECLARAȚIE DE CONFORMITATE ȘI CONFIDENȚIALITATE ȘI PRIN LEGE SUNT OBLIGAȚI SĂ NU DIVULGĂ DATELE PRIVIND EVALUAREA ȘI COMPARAREA OFERTELOR.
18.02.2019 15:54
Răspuns la clarificare: Stimați operatori economici vă atenționăm: rubrica dată este pentru întrebări către AC, privind clarificări/neînțelegeri, întrebări referitoare la procedură. NICIDECUM PENTRU DISCUȚII ÎNTRE OPERATORI ECONOMICI ȘI COMENTARII CE NU SE REFERĂ LA PROCEDURA DATĂ. VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE.
18.02.2019 09:38
Răspuns la clarificare: Respectați cerințele prevăzute de lege și caiet de sarcini
19.02.2019 09:02
Răspuns la clarificare: Legea 131 art. 40 alin. (1) prevede ”Autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă şi alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. art. 44 alin. (1) prevede că ”Ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.” Decizia vă aparține.
18.02.2019 08:44
Răspuns la clarificare: Lipsa semnăturii electronice duce la descalificarea operatorilor economici. Având în vedere că operatorii economici au posibilitatea de a bifa opțiunea care nu permite vizibilitatea documentelor inițial încărcate AC cere prezentarea documentelor încărcate în sistem după petrecerea concursului la sediu direcției cu semnătura și ștampila umedă a operatorului economic. Tot odată ținem să vă atenționăm faptul că la semnarea electronică a documentelor sunt cazuri când la deschiderea documentului semnătura electronică lipsește (adica nu se arată în doc.) da de fapt a fost semnată electronic de către operator economic. Pentru a preveni situații de a descalifica operatorii economici pe motivul că doc. nu a fost semnată cerem că documentația să fie semnată și ștampilată de operator economic.
awardedContractPreparation
Valoarea estimată fără TVA15.02.2019 17:35:17 - 20.02.2019 11:30:00
20.02.2019 11:30:00 - 04.03.2019 10:00:00