- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de suport pentru sistemul financiar CNAS
Servicii de suport pentru sistemul financiar CNAS. Conform Documentației Standard
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.04.2019 03:00:00 Până la 31.03.2020 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 21.03.2019 15:18:30
Denumirea lotului : Servicii de suport şi consultanţa pentru platforma tehnologica şi echipamentul (Hardware şi Software de sistem)
Servicii de suport şi consultanţa pentru platforma tehnologica şi echipamentul (Hardware şi Software de sistem). Conform Documentației Standard
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.04.2019 03:00:00 Până la 31.03.2020 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 21.03.2019 15:37:00
Denumirea lotului : Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS
Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS. Conform Documentației Standard.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.04.2019 03:00:00 Până la 31.03.2020 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 21.03.2019 15:00:00
Documentele procedurii de achiziție
Documentația Standard
Documentaţie de atribuire
12.02.2019 12:58:04
Anunț Invitația
Invitaţie de participare
12.02.2019 12:58:04
15.02.2019 09:42
Răspuns la clarificare: Referitor la solicitarea DVS privind Anexa 3, vă informăm că cerința dată se prezintă în documentul indicat la pct 3.11 ”Certificat de proprie răspunderea privind acceptarea cerințelor din Anexa 3”, și astfel vă informăm că solicitarea dată se referă la compartimentele ”Nivelul serviciilor la lotul …” care au fost excluse din Anexa 3, dar incluse respectiv în cadrul fiecărui lot în parte. Astfel, cerințele ce urmează a fi acceptate de participanți sunt expuse în fiecare lot la compartimentul ”Nivelul serviciilor la lotul …”.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA12.02.2019 12:58:04 - 22.02.2019 12:00:00
22.02.2019 12:00:00 - 20.03.2019 12:00:00