- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de renovare capitală a secției de chirurgie a IMSP Spitalul Raional Cimișlia
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de renovare capitală a secției de chirurgie a IMPS Spitalul Raional Cimișlia
Lucrări de renovare capitală a secției de chirurgie a IMPS Spitalul Raional Cimișlia
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
Documentaţie de atribuire
08.02.2019 12:27:39
Documentaţie de atribuire
30.01.2019 11:24:00
Documentaţie de atribuire
08.02.2019 12:27:39
Documentaţie de atribuire
08.02.2019 12:27:39
Documentaţie de atribuire
08.02.2019 14:04:57
Documentaţie de atribuire
30.01.2019 11:24:00
07.02.2019 13:48
Răspuns la clarificare: Caietul de sarcini este în curs de modificare.
07.02.2019 13:55
Răspuns la clarificare: (cabina de duș) resurse instalator h-om 1,7 cabina de duș buc.1,0
12.02.2019 10:36
Răspuns la clarificare: Valoarea estimativă a lucrărilor indicată în anunțul de participare este calculată luîndu-se în considerație totalitatea lucrărilor de renovare capitală indicate în caietul de sarcini completat.
08.02.2019 14:58
Răspuns la clarificare: Informația o găsiți în SIA RSAP. -Perioada clarificărilor 30.01.2019,11: 24 - 09.02.2019, 12: 00 -Periodada clarificărilor după modificări 30.01.2019, 11: 24 - 10.02.2019, 14:04. -Perioada de depunere a ofertelor inițială :09.02.2019,12: 00 - 12.02.2019, 12: 30 -Perioada de depunere a ofertelor după modificări : 10.02.2019,14:04 - 13.02.2019,14:34.
08.02.2019 14:21
Răspuns la clarificare: 1.Scrisoare de garanție bancară.Formularul F3.2(secțiunea a 3-a -Formulare pentru depunerea oferei), emis de o bancă comercială. 2. Capitolul II.Fișa de date a achiziției(FDA) pct. 1.15-confirmare prin certificat sau rxtras bancar.
08.02.2019 14:08
Răspuns la clarificare: Caietul de sarcini este modificat.
11.02.2019 08:34
Răspuns la clarificare: În conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr.178 din 16.10.2018 autoritățile contractante participă la Programul de utilizare a sistemului informațional automatizat " Registrul de Stat al achizițiilor publice" MTender pentru procedurile de achiziții publice prin COP și Licitație deschisă, care prevede funcționalități , inclusiv și : -stabilirea unor termene de depunere a clarificărilor la informația publicată; -stabilirea unor termenr de depunere a ofertelor pentru participanți.
11.02.2019 08:57
Răspuns la clarificare: pentru executarea lucrărilor de finisare se necesită demontarea și montarea radiatoarelor existente.
11.02.2019 08:55
Răspuns la clarificare: Volumul lucrărilor și resursele sunt calculate în bază de proiect.
07.02.2019 13:48
Răspuns la clarificare: Unitatea de măsură este de 100m, cantitatea 3,2 (320m)
08.02.2019 14:22
Răspuns la clarificare: am răspuns.
awardedContractPreparation
Valoarea estimată fără TVA30.01.2019 11:24:00 - 12.02.2019 14:00:57
12.02.2019 14:00:57 - 15.02.2019 15:00:01