- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de pază
Servicii de pază 24/24
Servicii de pază 24/24
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie
Codul fiscal/IDNO
1007601009657
Adresa
2004,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Bejan Mihaela
Telefonul de contact
060839778
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
16.01.2019 11:49:53
Ultima modificare
08.02.2019 07:47:20
MTender ID
Cod CPV
79700000-1
-
Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tip de procedură
Procedură de valoare mică
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de pază
Servicii de pază 24/24
Statut
Procedură finalizată
Valoarea estimată
183333.33 MDL
ID
456b61b1-1989-11e9-bc94-25b0c2da1c29
Pas minim
733.33
Termen de valabilitate al contractului
De la 26.01.2019 14:02:12 Până la 30.12.2019 14:02:12
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 25.01.2019 14:00:00
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii (1).docx
Docum Standart
Documentaţie de atribuire
17.01.2019 08:20:00
documentatia_standard_servicii (1).docx
Docum Standart
Documentaţie de atribuire
16.01.2019 14:26:47
documentatia_standard_servicii (1).docx
Docum Standart
Documentaţie de atribuire
16.01.2019 14:23:54
În caietului de sarcini n-au fost incluse cerințe obligatorie prevăzute în Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor publice serviciilor de pază (Cod CPV 79713000-5), aprobate prin ordinul Ministerului finanțelor nr 160 din 26 decembrie 2017 și publicată în Monitorul oficial nr.27-32/91 din 26.01.2018. Punctul 2 al ordinului vizat obligă autorităţile contractante şi operatorii economici, la iniţierea şi desfăşurarea procedurilor pentru achiziţionarea serviciilor de pază, să întocmească documentele de atribuire conform Documentaţiei standard aprobate.
Este de menționat că, la compartimentul 3 ”Criterii și cerințe de calificare” al Secțiunii 2 a Documentației standard, în punctele 3.9 și 3.10 sunt prevăzute cerințe obligatorie pentru ofertanți, privind numărul angajaţilor întreprinderii (să nu fie mai mic de 200 de unităţi) și salariul mediu lunar calculat al angajaţilor (să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%).
Cu toate că, cerințele vizate au caracter obligatoriu acestea nu au fost incluse în caietul de sarcini.
Ca urmare a celor menționate, în temeiul prevederilor art. 28 al Legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm: Modificarea caietului de sarcini conform cerintelor prevazute de catre Legislatia in vigoare.
17.01.2019 09:16
Răspuns la clarificare: Caietului de sarcini a fost modificat.
Denumirea lotului : Servicii de pază
183333.33 MDL
Statut
awardedContractPreparation
Valoarea estimată fără TVA
183,333.33
MDL
Perioada clarificărilor:
16.01.2019 14:21:37 - 21.01.2019 09:30:00
16.01.2019 14:21:37 - 21.01.2019 09:30:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21.01.2019 09:30:00 - 24.01.2019 11:30:00
21.01.2019 09:30:00 - 24.01.2019 11:30:00