- Стадия выяснения
- Подача предложений
- Электронный аукцион
- Этап оценки предложений
- Контракт
Amenajarea teritoriului adiacent a IMSP Spitalul de Stat din str. Drumul Viilor,34, sectorul Centru,mun. Chișinău
Информация о заказчике
Название
Фискальный код / IDNO
Адрес
Веб-сайт
Контактное лицо
Данные покупки
Дата публикации
Последнее изменение
MTender ID
Код CPV
Тип процедуры
Критерий оценки
Список партий
Название лота : Amenajarea teritoriului adiacent
Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent a IMSP Spitalul de Stat din str.Drumul Viilor, 34,sectorul Centru,mun.Chișinău
Документы процедуры покупки
12.02.2020 09:50
Ответ на разъяснение: Caietul de sarcini este 1 cu 7 capitole. Cheltuielile suplimentare (asigurarea medicala, transportul, depozitarea, cheltuielile de regie, beneficiul si tva) se repartizează pe fiecare capitol aparte .
13.02.2020 10:41
Ответ на разъяснение: Solicităm pavajul vibropresat
12.02.2020 09:33
Ответ на разъяснение: Unul pentru domeniul de constructie a drumurilor si unul pentru electricitate
11.02.2020 15:11
Ответ на разъяснение: Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
11.02.2020 10:00
Ответ на разъяснение: Termenul de valabilitate a contractului va fi 1 an din data semnării și aprobării.
12.02.2020 09:37
Ответ на разъяснение: Ofertantul trebuie să demonstreze că are acces la/ sau că are disponibile resurse reale negrevate de datorii (1000,0 mii lei ), linii de credit confirmate de bănci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a executa lucrările în prima lună, conform graficului de execuţie. Valabilitatea certificatului cel mult 3 zile . Dvs prezentați un certificat semnat și ștampilat cu copiile contractelor sau alte documente confirmătoare .
13.02.2020 10:22
Ответ на разъяснение: Conform HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 669 din 27-05-2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări ,Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire : 18. Documentaţia de atribuire trebuie să cuprindă, fără a se limita la cele ce urmează, cel puţin: 1) informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special cu privire la adresa, inclusiv telefon, fax, e-mail, persoane de contact, mijloace de comunicare etc.; 2) instrucţiuni pentru ofertanţi care trebuie îndeplinite în legătură cu participarea la procedura de atribuire; 3) cerinţe minime de calificare, precum şi documente care urmează să fie prezentate de ofertanţi pentru dovedirea îndeplinirii acestora; 4) caietul de sarcini; 5) instrucţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a propunerii tehnice şi financiare; 6) informaţii detaliate şi complete privind criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei cîştigătoare; 7) informaţii referitoare la clauzele contractuale obligatorii. Proiectul de execuție nu este parte componentă a documentelor de atribuire. În baza proiectului de executie se întocmește caietul de sarcini. Dvs aveți dreptul de a face cunoștință cu obiectul .
12.02.2020 09:41
Ответ на разъяснение: Care proiect aveți în vedere ? Caietul de sarcini a fost întocmit conform proiectului de execuție care a fost eaborat de instituție de proiectare licențiată. Cu volumele de lucrări puteți să faceți cunoștință la obiect.
11.02.2020 14:10
Ответ на разъяснение: Am modificat DUAE
12.02.2020 09:48
Ответ на разъяснение: Grosimea la pavaj 45-56 mm
13.02.2020 10:41
Ответ на разъяснение: Grosimea la pavaj 45-56 mm
12.02.2020 09:32
Ответ на разъяснение: Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
13.02.2020 10:40
Ответ на разъяснение: Caiet de sarcini Cap.6.1, poz.6 sint necesare 8 buc
Этап оценки предложений
Оценочная стоимость без НДС07.02.2020 14:02:16 - 17.02.2020 15:00:00
17.02.2020 15:00:00 - 28.02.2020 9:00:00