- Стадия выяснения
- Подача предложений
- Электронный аукцион
- Этап оценки предложений
- Контракт
Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Информация о заказчике
Название
Фискальный код / IDNO
Адрес
Веб-сайт
Контактное лицо
Имя Фамилия
Контактный телефон
Fax
Данные покупки
Дата публикации
Последнее изменение
MTender ID
Код CPV
Тип процедуры
Критерий оценки
Список партий
Название лота : Lotul №4 Rând electronic CTAS Ungheni.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 4.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 4 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 8 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 4). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 27.10.2019 3:00:00 До 27.11.2019 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 28.10.2019 14:55:30
Название лота : Lotul №3 Rând electronic CTAS sec. Râșcani.
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 3.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 3 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 12 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 12 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 3). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.• Garanția 12 luni din data instalării.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 27.10.2019 3:00:00 До 27.11.2019 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 28.10.2019 14:37:00
Название лота : Lotul 1 Rând electronic CTAS Centru
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 1. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) . • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 1. • Monitoare LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 9 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ”10 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea/monitorizare datelor statistice și etc. conform Anexei 1). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 27.10.2019 3:00:00 До 27.11.2019 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 28.10.2019 14:00:00
Название лота : Lotul №2 Rând electronic CTAS sec. Buiucani.
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 2.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) . • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 2. • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 7 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ”7 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 7), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 2). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 27.10.2019 3:00:00 До 27.11.2019 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 28.10.2019 14:18:30
Название лота : Lotul №6 Rând electronic CTAS Ialoveni.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 6. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 1 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 6 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 7 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 6). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 27.10.2019 3:00:00 До 27.11.2019 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 28.10.2019 15:32:30
Название лота : Lotul №5 Rând electronic CTAS Orhei.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 5. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 1 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 5 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 12 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 12 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 1), 1 monitor și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 5). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 27.10.2019 3:00:00 До 27.11.2019 3:00:00
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 28.10.2019 15:14:00
Документы процедуры покупки
Documentația Standard
Документация атрибуции
11.10.2019 14:57:15
Anunț de participare
Приглашение на участие
11.10.2019 14:57:15
На данный момент нет разъяснений по процедуре
Этап оценки предложений
Оценочная стоимость без НДС11.10.2019 14:57:15 - 22.10.2019 12:00:00
22.10.2019 12:00:00 - 25.10.2019 13:00:00