- Стадия выяснения
- Подача предложений
- Электронный аукцион
- Этап оценки предложений
- Контракт
Servicii de monitoring şi prezentarea datelor pe audienţă a canalelor TV
Информация о заказчике
Название
Фискальный код / IDNO
Адрес
Веб-сайт
Контактное лицо
Данные покупки
Дата публикации
Последнее изменение
MTender ID
Код CPV
Тип процедуры
Критерий оценки
Список партий
Название лота : Servicii de monitoring şi prezentarea datelor pe audienţă a canalelor TV
1. Datele prezentate 1.1. Datele pe audienţă şi monitoringul canalelor, care sunt utilizatorii oficiali a cercetărilor FURNIZORULUI. 1.2. FURNIZORUL garantează prezentarea datelor pe următoarele canale: 1.2.1. Moldova 1, Moldova 2. 1.2.2. Nu mai puţin de alte șase canale 1.3 Prin datele „TV-privirii” emisiunilor canalelor se înţeleg datele, primite conform specificaţiei tehnice a efectuării calculării a auditoriei TV, utilizând panoul people-metric cu cantitatea de gospodării stabilita, cu scopul reflectării audienţei locuitorilor cu vârsta mai mare de 4 ani, reprezentative pentru categoriile de locuitori stipulate in p. 1.5. 1.4 Sortarea este compusa din gospodăriile Republicii Moldova. 1.4.1. minim 300 gospodarii (în perioada 8 luni din momentul intrării contractului în vigoare) echipate cu utilaj de măsurare a televiziunii analogice. 1.4.2. minim 35 de gospodarii, utilate cu utilaj TVM5, pentru măsurarea televiziunii digitale și a televiziunii prin satelit. 1.5. Sortarea se considera reprezentativa: 1.5.1. Pentru mun. Chișinău, in baza a minim 215 de gospodarii, ponderea populației mun. Chișinău relativ la toata populaţia urbana. 1.5.2. Pentru restul populaţiei urbane, in baza sortării din minim 215 de gospodarii, ponderea populaţiei urbane cu excluderea mun. Chișinău relativ la toata populația urbana. 1.5.3. Pentru populația rurala în baza sortării din 100 gospodării. 1.6. Datele se acorda în perioada a 12 luni din momentul intrării contractului în vigoare. 2 Instalarea suportului tehnic (software) 2.1 Suportul tehnic echivalent cu Arianna pentru lucrul cu datele, elaborat pentru analiza comportamentului auditoriului, post analiza investiţiilor pentru publicitate si a activităţii furnizorilor de publicitate. 2.2 Suportul tehnic (softul de monitorizare și stocare a datelor de audiență) urmează să conţină următoare module: • Telegraph; • Day Parts; • Programs; • Daily Grid; • Reach and Frequency; • Post Buy; • AdEx 2.3 Instalarea de către FURNIZOR a suportului tehnic (soft) are loc la 3 (trei) calculatoare ale BENEFICIARULUI, care sunt echipate cu parametri tehnici necesari pentru instalaţie. 3 Deservirea tehnică presupune: 3.3 În conformitate cu parametrii tehnici este compusă din: 3.1.1 Instalarea suportului tehnic. 3.1.2 Deservirea, legată de funcţionarea la nivel a suportului tehnic: • re-instalări gratis a suportului tehnic în cazul apariţiei problemelor cauzate de FURNIZOR • câte 2 re-instalări a fiecărei programe instalate în cazul apariţiei problemelor cauzate de altcineva decât FURNIZORUL. • instruirea gratis până la 3(trei) utilizatori a programului escortarea gratis a lucrului utilizatorilor instruiţi.
Статус
Оценочная стоимость
ID
Минимальный шаг
Срок действия договора
От 01.06.2019 12:38:25 До 30.05.2020 12:38:25
Ссылка на аукцион
Начало аукциона
От 27.05.2019 15:00:00
Документы процедуры покупки
Приглашение на участие
16.05.2019 12:39:58
На данный момент нет разъяснений по процедуре
Отменена процедура
Оценочная стоимость без НДС16.05.2019 12:39:58 - 21.05.2019 11:00:00
21.05.2019 11:00:00 - 24.05.2019 11:00:00