- Стадия выяснения
- Подача предложений
- Электронный аукцион
- Этап оценки предложений
- Контракт
Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău
Информация о заказчике
Название
Фискальный код / IDNO
Адрес
Веб-сайт
Контактное лицо
Данные покупки
Дата публикации
Последнее изменение
MTender ID
Код CPV
Тип процедуры
Критерий оценки
Список партий
Название лота : Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău
Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău
Статус
Оценочная стоимость
ID
Документы процедуры покупки
Informație despre ofertant conform Formularului F3.7 cu aplicarea ștampilei și ștampilei
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Declaraţie pe proprie răspundere conform Formularului F3.6 cu aplicarea ştampilei şi semnăturii
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform Formularului F3.10,cu aplicarea ștampilei și semnăturii. Operatorul economic trebuie să nominalizeze contractul/contractele în baza cărora se întrunesc cerințele stabilite,pentru fiecare dintre acestea prezentîndu-se informații detaliate conform următoarelor documente suport:-copii ale respectivului/respectivelor contract/contracte,astfel încăt autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate,valoarea acestora și prețul;-procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor care atestă executarea lucrărilor
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Declarație privind experiența similară conform Formularului F3.9 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Acest document nu va fi luat in considerare, deoarece a fost inlocuit cu DUAE nr.1 antiincendiu (vezi mai jos)
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Originalul,confirmat prin semnătură şi ştampila Participantului
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU ADMINISTRAREA CLĂDIRILOR GUVERNULUI R.M.mun.Chișinău Denumirea Băncii: Ministerul Finantelor – Trezoreria de Stat Codul fiscal: 1006601001045 IBAN: MD12TRPCAA518410A00604AA cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la COP nr. ___ din __________"
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
original cu aplicarea semnaturii si stampilei
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Declaraţie pe proprie răspundere conform Formularului F3.5 cu aplicarea ştampilei şi semnăturii
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului conform Formularului F3.12 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
Declarație privind dotările specifice,utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului conform Formularului F3.11 cu aplicarea ștampilei și semnăturii.Documentele care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor,instalațiilor și/sauechipamentelor indicate de autoritatea contractată,acestea fiind fie în dotare proprie,fie închiriate,necesare îndeplinirii contractului
Документация атрибуции
07.11.2018 17:32:17
На данный момент нет разъяснений по процедуре
Процедура не состоялась
Оценочная стоимость без НДС07.11.2018 17:32:17 - 17.11.2018 16:50:28
17.11.2018 16:50:28 - 24.11.2018 18:49:48