- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : LOT 1: Echipamente pentru prelucrarea mecanică a alimentelor
Cuprinde: echipamente esențiale pentru procesare primară – tăiere, tocare, frământare, filiere.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 13:00:00
Denumirea lotului : LOT 2: Echipamente pentru gătit și tratament termic
Cuprinde: echipamente cu consum termic/energie ridicat, implicate direct în procesul de preparare termică.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 13:18:30
Denumirea lotului : LOT 3: Depozitare frigorifică și echipamente auxiliare de păstrare
Cuprinde: frigidere, vitrine, termosuri, termoboxe.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 13:37:00
Denumirea lotului : LOT 4: Echipamente de spălare și igienizare
Cuprinde: mașini de spălat vase, dușuri precurățare, filtre, polițe, rafturi inox pentru uscarea veselei.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 13:55:30
Denumirea lotului : LOT 5: Mobilier și mese de inox pentru preparare/spălare
Cuprinde: mese de producere și spălare, cuve, polițe, rafturi și dulapuri de inox.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 14:14:00
Denumirea lotului : LOT 6: Echipamente pentru distribuție, servire și auxiliare Horeca
Cuprinde: marmite de servire și vitrine tacâmuri.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 14:32:30
Denumirea lotului : LOT 7: Echipamente de ventilare, condiționare și prepararea apei calde.
Cuprinde: hote, aparate de aer condiționat și boilere.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 14:51:00
Denumirea lotului : LOT 8: Echipamente electrice auxiliare pentru confort și igienă.
Cuprinde: cooler, fierbător electric, uscător de mâini, cuptor cu microunde, mașina de spălat.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.09.2025 03:00:00 Până la 31.12.2025 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 22.08.2025 15:09:30
Documentele procedurii de achiziție
-
Documentaţie de atribuire
02.08.2025 15:11:06
-
Documentaţie de atribuire
02.08.2025 15:11:06
17.07.2025 09:42
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se va accepta atât AISI 403 cât și AISI 304.
16.07.2025 16:41
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Rugăm frumos să respectați cerințele expuse în DA de către AC.
17.07.2025 15:03
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Structura pe loturi a fost elaborată în baza unei analize tehnico-funcționale realizate de grupul de lucru desemnat conform HG nr. 10/2021, precum și în baza prevederilor art. 15, alin. (1) lit. c) al Legii 131/15 privind achizițiile publice „ Grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică”. Produsele incluse în fiecare lot au fost corelate în baza funcționalității comune, a destinației finale și a modului în care acestea urmează a fi utilizate în cadrul unităților beneficiare. Atribuirea unor loturi integrate reduce riscul de incompatibilitate între echipamente, nevoia de coordonare multiplă între diverși furnizori pentru livrare/instalare precum și costurile indirecte de gestiune a contractelor multiple. Totodată, trebuie menționat că Legea 131/2015, art. 16 alin. (3), permite participarea cu ofertă comună „Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor...”. De asemenea, este permisă implicarea subcontractanților, ceea ce la fel oferă un cadru flexibil și accesibil inclusiv firme specializate într-un segment îngust de produse. Prin urmare, faptul că un operator nu poate livra toate produsele dintr-un lot nu reprezintă un obstacol legal, întrucât are la dispoziție opțiuni legale (asociere sau subcontractare) care permit participarea la procedură. În raport cu cele menționate, autoritatea contractantă nu consideră oportună divizarea suplimentară a loturilor.
17.07.2025 15:05
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Dacă operatorul economic propune oferta pentru mai multe loturi, chiar dacă acestuia îi sunt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp, cifra de afaceri minimă impusă va trebui să corespundă celui mai mare lot ca valoare ofertat. În cazul experienței similare, se va respecta aceeași ordine de idei.
17.07.2025 15:18
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Structura pe loturi a fost elaborată în baza unei analize tehnico-funcționale realizate de grupul de lucru desemnat conform HG nr. 10/2021, precum și în baza prevederilor art. 15, alin. (1) lit. c) al Legii 131/15 privind achizițiile publice „ Grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică”. Produsele incluse în fiecare lot au fost corelate în baza funcționalității comune, a destinației finale și a modului în care acestea urmează a fi utilizate în cadrul unităților beneficiare. Atribuirea unor loturi integrate reduce riscul de incompatibilitate între echipamente, nevoia de coordonare multiplă între diverși furnizori pentru livrare/instalare precum și costurile indirecte de gestiune a contractelor multiple. Totodată, trebuie menționat că Legea 131/2015, art. 16 alin. (3), permite participarea cu ofertă comună „Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor...”. De asemenea, este permisă implicarea subcontractanților, ceea ce la fel oferă un cadru flexibil și accesibil inclusiv firme specializate într-un segment îngust de produse. Prin urmare, faptul că un operator nu poate livra toate produsele dintr-un lot nu reprezintă un obstacol legal, întrucât are la dispoziție opțiuni legale (asociere sau subcontractare) care permit participarea la procedură. În raport cu cele menționate, autoritatea contractantă nu consideră oportună divizarea suplimentară a loturilor. Aplicarea unei achiziții centralizate aduce o serie de beneficii semnificative, iată cele mai importante avantaje: reducerea costurilor (prin concentrarea cererii, se pot obține prețuri mai bune și condiții comerciale avantajoase); standardizarea produselor și serviciilor (asigură unitate în calitatea produselor/serviciilor achiziționate); reducerea riscurilor (riscurile legate de erori procedurale, lipsa expertizei sau conflictele de interese sunt mai ușor de gestionat într-o structură centralizată cu personal specializat).
17.07.2025 15:06
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Potrivit prevederilor de la art. 16 alin (1) al Legii 131/15 privind achizițiile publice „Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice”. Pentru mai multe detalii la acest aspect, vă încurajăm să consultați prevederile actului legislativ menționat supra.
17.07.2025 15:06
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Dacă operatorul economic propune oferta pentru mai multe loturi, chiar dacă acestuia îi sunt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp, cifra de afaceri minimă impusă va trebui să corespundă celui mai mare lot ca valoare ofertat. În cazul experienței similare, se va respecta aceeași ordine de idei.
17.07.2025 15:38
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Rugăm frumos să citiți cu atenție Caietul de sarcini. Acolo sunt expuse cerințele de livrare/instalare.
17.07.2025 15:34
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Avansul, în cazul achiziției de bunuri/servicii, nu este permis de legislația în vigoare.
17.07.2025 15:37
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Garanția de bună execuție se restituie după executarea integrală a contractului. De obicei, garanția se restituie în termen de 1-2 săptămâni de la solicitare, dar desigur mai contează și forma garanției agreată de părți.
17.07.2025 15:46
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Rugăm frumos să formulați întrebări de clarificare mai precise.
17.07.2025 16:11
Răspuns la clarificare: Bună ziua. În termen de aproximativ 15-20 zile din data semnării facturii de ambele părți. AC va accepta și livrări/facturări eșalonate.
17.07.2025 16:14
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Rugăm frumos să faceți referire la poziția exactă din lot.
18.07.2025 13:39
Răspuns la clarificare: Puterea minimă de 2000W la cuptorul cu microunde este corectă și a fost stabilită pentru a corespunde necesităților de utilizare intensivă în context profesional. În ceea ce privește interpretarea specificațiilor tehnice, în mod general se acceptă abateri de ±10% față de valorile indicate pentru dimensiuni, putere, volum și productivitate, atât timp cât acestea nu afectează negativ funcționalitatea echipamentului și rămân în cadrul unor parametri comparabili din punct de vedere tehnic și calitativ. Pentru cazurile în care valorile sunt exprimate „până la...” sau ca interval (ex. „1800–2200W” ori „volum minim 25 litri”), se acceptă oferte cu specificații superioare celor menționate, fără penalizare, dacă acestea aduc valoare adăugată și respectă cerințele generale de utilizare, spațiu și eficiență.
21.07.2025 09:23
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Certificatele de calitate recunoscute internațional ISO 9001:2015 și ISO 14001: 2015 urmează să fie deținute de către producător.
18.07.2025 13:40
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Ați înțeles corect.
18.07.2025 13:42
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Structura pe loturi a fost elaborată în baza unei analize tehnico-funcționale realizate de grupul de lucru desemnat conform HG nr. 10/2021, precum și în baza prevederilor art. 15, alin. (1) lit. c) al Legii 131/15 privind achizițiile publice „ Grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică”. Produsele incluse în fiecare lot au fost corelate în baza funcționalității comune, a destinației finale și a modului în care acestea urmează a fi utilizate în cadrul unităților beneficiare. Atribuirea unor loturi integrate reduce riscul de incompatibilitate între echipamente, nevoia de coordonare multiplă între diverși furnizori pentru livrare/instalare precum și costurile indirecte de gestiune a contractelor multiple. Totodată, trebuie menționat că Legea 131/2015, art. 16 alin. (3), permite participarea cu ofertă comună „Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor...”. De asemenea, este permisă implicarea subcontractanților, ceea ce la fel oferă un cadru flexibil și accesibil inclusiv firme specializate într-un segment îngust de produse. Prin urmare, faptul că un operator nu poate livra toate produsele dintr-un lot nu reprezintă un obstacol legal, întrucât are la dispoziție opțiuni legale (asociere sau subcontractare) care permit participarea la procedură. În raport cu cele menționate, autoritatea contractantă nu consideră oportună divizarea suplimentară a loturilor. Aplicarea unei achiziții centralizate aduce o serie de beneficii semnificative, iată cele mai importante avantaje: reducerea costurilor (prin concentrarea cererii, se pot obține prețuri mai bune și condiții comerciale avantajoase); standardizarea produselor și serviciilor (asigură unitate în calitatea produselor/serviciilor achiziționate); reducerea riscurilor (riscurile legate de erori procedurale, lipsa expertizei sau conflictele de interese sunt mai ușor de gestionat într-o structură centralizată cu personal specializat).
21.07.2025 09:21
Răspuns la clarificare: Structura pe loturi a fost elaborată în baza unei analize tehnico-funcționale realizate de grupul de lucru desemnat conform HG nr. 10/2021, precum și în baza prevederilor art. 15, alin. (1) lit. c) al Legii 131/15 privind achizițiile publice „ Grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică”. Produsele incluse în fiecare lot au fost corelate în baza funcționalității comune, a destinației finale și a modului în care acestea urmează a fi utilizate în cadrul unităților beneficiare. Atribuirea unor loturi integrate reduce riscul de incompatibilitate între echipamente, nevoia de coordonare multiplă între diverși furnizori pentru livrare/instalare precum și costurile indirecte de gestiune a contractelor multiple. Totodată, trebuie menționat că Legea 131/2015, art. 16 alin. (3), permite participarea cu ofertă comună „Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor...”. De asemenea, este permisă implicarea subcontractanților, ceea ce la fel oferă un cadru flexibil și accesibil inclusiv firme specializate într-un segment îngust de produse. Prin urmare, faptul că un operator nu poate livra toate produsele dintr-un lot nu reprezintă un obstacol legal, întrucât are la dispoziție opțiuni legale (asociere sau subcontractare) care permit participarea la procedură. În raport cu cele menționate, autoritatea contractantă nu consideră oportună divizarea suplimentară a loturilor. Aplicarea unei achiziții centralizate aduce o serie de beneficii semnificative, iată cele mai importante avantaje: reducerea costurilor (prin concentrarea cererii, se pot obține prețuri mai bune și condiții comerciale avantajoase); standardizarea produselor și serviciilor (asigură unitate în calitatea produselor/serviciilor achiziționate).
21.07.2025 14:37
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se va accepta un produs cu specificații tehnice cu abatere +-10%.
21.07.2025 09:43
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Pentru a primi un răspuns clar și fără ambiguități, rugăm frumos să formulați întrebări de „clarificare” privind documentația de atribuire.
23.07.2025 16:09
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Corect va fi: Lungime: 900–1400 mm.
23.07.2025 15:45
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Autoritatea contractantă va accepta devieri de ±10% față de parametrii/dimensiunile solicitate, conform punctului 8 din Anunțul de participare, exclusiv pentru pozițiile unde nu este specificată în mod expres o marjă admisibilă de eroare (de exemplu: maxim, minim, până la, de la, între, ±50 mm).
22.07.2025 15:46
Răspuns la clarificare: Bună ziua. În cadrul rundei de clarificări din procedura de achiziții publice, operatorii economici pot adresa întrebări de clarificare autorității contractante cu privire la documentația de atribuire. Cu regret, constatăm că întrebarea dumneavoastră nu vizează aspecte legate de documentația de atribuire. Autoritatea contractantă nu are competența de a oferi interpretări ale legislației în domeniul achizițiilor publice. Pentru clarificări, interpretări generale sau aplicarea corectă a legislației în materie, vă recomandăm să vă adresați Agenției Achiziții Publice, autoritatea competentă în acest sens.
24.07.2025 10:34
Răspuns la clarificare: Diferența dintre cele două documente este una de scop și conținut, iar acestea nu se substituie reciproc: Declarația/Certificatul de conformitate confirmă că produsul respectiv îndeplinește cerințele tehnice, de siguranță, sănătate și protecția mediului, în conformitate cu legislația aplicabilă (națională sau a UE). Acest document reflectă conformitatea cu standardele minime impuse prin reglementări tehnice. Certificatul de calitate și autenticitate, emis de producător sau distribuitor autorizat, oferă informații detaliate despre parametrii calitativi concreți ai produsului (ex: compoziție, durabilitate, performanță, fiabilitate etc.) și origine, fiind esențial în garantarea veridicității și autenticității bunurilor propuse. Acest document este deosebit de important în cazul produselor destinate utilizării în sistemul educațional, unde siguranța, calitatea materialelor și durabilitatea sunt criterii esențiale. Conform legislației Republicii Moldova, prezentarea ambelor documente este justificată și obligatorie în anumite cazuri: Potrivit Legii nr. 105/2003 privind protecția consumatorilor, furnizorii și distribuitorii sunt obligați să garanteze calitatea, securitatea și conformitatea produselor puse pe piață;
23.07.2025 13:14
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Sursa de finanțare este bugetul de stat. Suma este disponibilă pentru anul 2025.
23.07.2025 15:54
Răspuns la clarificare: Bună ziua. La poziția Lotul 3 pct.3.1 si pct.3.2 „Dimensiuni”, se va accepta devieri de ±10% față de dimensiunile solicitate.
23.07.2025 15:56
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Corect va fi ”Regulatoare de temperatura: 4 buc”
25.07.2025 15:56
Răspuns la clarificare: Bună ziua. În cazul bunurilor fabricate de un producător din Republica Moldova, este suficientă prezentarea Certificatului igienico-sanitar / Avizului sanitar emis de autoritățile competente naționale. Iar în cazul bunurilor importate, se menține obligativitatea prezentării certificatelor emise de producător ce atestă conformitatea cu normele și cerințele UE, precum și autenticitatea produsului oferit.
25.07.2025 17:22
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Suport tăvi: 3 țevi inox pe fiecare parte - Marmitele date în ansamblu, lipite între ele, formează sau completează „Masa suedeza”. 3 țevi inox sunt montate pe latura cea mai lungă a marmitului, pentru ca elevii să poată pune Tava de servit pe Suport.
24.07.2025 13:43
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Lampa este destinata pentru iluminarea produselor din cratițe si trebuie sa fie instalata in interiorul Poliței superioare pentru a reflecta in jos spre ochiuri.
24.07.2025 13:40
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Raftul (polița) se afla in partea superioara a Utilajului si este destinat cab suport pentru farfurii si alte produse si de asemenea pentru lampa de iluminare a produselor, instalata in interiorul poliței pentru a reflecta in jos spre ochiuri.
24.07.2025 16:31
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Înălțimea de 1000 mm este înălțimea maximală a suprafeței de lucru (fără poliță), reieșind din existența piciorușelor reglabile.
25.07.2025 13:27
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă dimensiunea totala +/- 150 mm reieșind din amplasarea minerului de deschidere a cupolei. Este importat ca gabaritele exterioare a corpului Utilajul propus sa se încadreze in gabaritele solicitate.
25.07.2025 16:07
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă o deviere admisibila +/- 250 mm.
25.07.2025 16:23
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Conform caietului de sarcini, Poziția menționată este, obligatoriu "Feliator de pâine, de masa", dimensiunile acceptate pot fi cu abatere de +/-150 mm.
25.07.2025 16:10
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă țeavă inox 30 × 30 mm și 25 x 25 mm.
25.07.2025 16:13
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Precizăm că acest raft nu este obligatoriu să fie pe picioare reglabile.
28.07.2025 18:03
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă temperatura de lucru reglabilă în intervalul +30°C până la +90 (+/- 20)°C
28.07.2025 15:14
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Avansul, în cazul achiziției de bunuri/servicii, nu este permis de legislația în vigoare. Totodată, precizăm că AC va accepta și livrări/facturări eșalonate.
28.07.2025 18:06
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă.
28.07.2025 18:09
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se va accepta o deviere de +/- 100 mm.
28.07.2025 18:17
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă.
28.07.2025 18:14
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă.
29.07.2025 16:31
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă.
01.08.2025 09:17
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă.
31.07.2025 17:04
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Vedeți întrebarea din 28 iul 2025, 15:49.
01.08.2025 09:51
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Această condiție tehnică se referă la Lotul 4 (poz. 4.1 și 4.2 (mașinile de spălat vase)).
01.08.2025 09:52
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se acceptă.
01.08.2025 10:29
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Conform caietului de sarcini, Poziția menționată este, obligatoriu "Feliator de pâine, de masa", dimensiunile acceptate pot fi cu abatere de +/-150 mm.
01.08.2025 10:08
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se pare că întrebarea nu mai este actuală urmare a răspunsului oferit la întrebarea din data de 31 iul 2025, 17:06.
04.08.2025 09:50
Răspuns la clarificare: Bună ziua. După cum a fost menționat în caietul de sarcini, dimensiunile solicitate la această poziție sunt orientative. Astfel, solicitarea Dvs se acceptă.
04.08.2025 13:44
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Se solicită ambele certificate.
04.08.2025 13:43
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Aveți dreptate. Corect va fi cu 2 motoare (2 motoare x 0.55 kW / 2800 rpm).
Licitație electronică
Valoarea estimată fără TVA16.07.2025 13:34:13 - 04.08.2025 15:11:06
04.08.2025 15:11:06 - 21.08.2025 15:11:06