- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de pază fizică 5 sedii 8 posturi pentru anul 2025
Servicii de pază fizică pentru 12 luni a anului 2025, 5 sedii si 8 posturi, conform cerintelor tehnice 1.Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea si deservirea butonului de alarmă în regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min. în cazul declansării sistemului de semnalizare.
Servicii de pază fizică pentru 12 luni a anului 2025, 5 sedii si 8 posturi, conform cerintelor tehnice 1.Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea si deservirea butonului de alarmă în regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min. în cazul declansării sistemului de semnalizare.
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
JUDECATORIA CHISINAU
Codul fiscal/IDNO
1016601000256
Adresa
MD-2038,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
STR. ZELINSCHI,13
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Cerga
Telefonul de contact
022-551-406
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
03.12.2024 17:05:55
Ultima modificare
04.12.2024 09:47:40
MTender ID
Cod CPV
79700000-1
-
Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tip de procedură
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de pază fizică 5 sedii 8 posturi pentru anul 2025
Servicii de pază fizică 12luni a anului 2025, 5 sedii si 8 posturi, conform cerintelor tehnice Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea si deservirea butonului de alarmă în regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min. în cazul declansării sistemului de semnalizare.
Documentele procedurii de achiziție
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Statut
Depunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
2,700,000.00
MDL
Perioada clarificărilor:
03.12.2024 17:18:43 - 13.12.2024 08:00:00
03.12.2024 17:18:43 - 13.12.2024 08:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13.12.2024 08:00:00 - 23.12.2024 08:00:00
13.12.2024 08:00:00 - 23.12.2024 08:00:00