- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților IMSP Institutul Mamei și Copilului
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lot nr. 1 Sistem - Mașină de anestezie, Monitor de pacient, Aspirator medical (RMN)
Lot nr. 1 Sistem - Mașină de anestezie, Monitor de pacient, Aspirator medical (RMN)
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 12:00:00
Denumirea lotului : Lot nr. 2 Sistem de perfuzie (RMN)
Lot nr. 2 Sistem de perfuzie (RMN)
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 12:18:30
Denumirea lotului : Lot nr. 3 Brancardă compatibilă (RMN)
Lot nr. 3 Brancardă compatibilă (RMN)
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 12:37:00
Denumirea lotului : Lot nr. 4 Cărucior pentru pacienți
Lot nr. 4 Cărucior pentru pacienți
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 12:55:30
Denumirea lotului : Lot nr. 5 Scaner oftalmic, ultrasonografic
Lot nr. 5 Scaner oftalmic, ultrasonografic
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 13:14:00
Denumirea lotului : Lot nr. 6 Cântar pediatric
Lot nr. 6 Cântar pediatric
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 13:32:30
Denumirea lotului : Lot nr. 7 Pulsoximetru
Lot nr. 7 Pulsoximetru
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 13:51:00
Denumirea lotului : Lot nr. 8 Taliometru pentru copii/adulți
Lot nr. 8 Taliometru pentru copii/adulți
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 14:09:30
Denumirea lotului : Lot nr. 9 Taliometru pediatric
Lot nr. 9 Taliometru pediatric
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 31.12.2024 02:00:00 Până la 31.08.2025 02:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 24.12.2024 14:28:00
Documentele procedurii de achiziție
-
Documentaţie de atribuire
20.11.2024 16:38:22
21.11.2024 10:25
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru lotul nr. 6 este menționat ,,Se acceptă dispozitive medicale înregistrate în registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale sau bunuri înregistrate în Registrul de Stat al Mijloacelor de Măsurare (se va prezenta dovada de înregistrare).”Vă rugăm să verificați specificația tehnică.
25.11.2024 08:36
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Conform prevederilor art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit căruia pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție publică. În funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art.1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Totodată, alin. (8) din articolul menționat dispune că, criteriile de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă o legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, iar alin. (9) din același articol, prevede că, autoritatea contractantă are obligația de a respecta principiul proporționalității atunci când stabilește criteriile de calificare și selecție, precum și nivelul cerințelor minime pe care ofertanții/candidații trebuie să le îndeplinească. Subsecvent, potrivit art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. În context, reieșind din prevederile normelor sus menționate, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia, însă această decizie nu trebuie să creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată vă reamintim că, anterior CAPCS a achiziționat atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, cu condiția înregistrării acestora până la data livrării. Ca urmare, Curtea de Conturi, în rapoartele de audit a constatat și a informat CAPCS despre livrarea de către operatorii economici desemnați câștigători a bunurilor neînregistrate către beneficiari. Ulterior, CAPCS a modificat documentația de atribuire, achiziționând atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, oferind posibilitatea operatorilor economici de a prezenta Notificare sau documente pentru Notificare. Drept urmare, CAPCS, a constatat că toate procedurile de achiziții demarate, au fost tergiversate prin depunerea ofertelor pentru dispozitive medicale neînregistrate, ce ulterior transmiterii notificărilor către AMDM, nu au fost înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, prin ce au fost încălcate toate termenele de efectuare a procedurilor, precum și nu a fost posibilă asigurarea beneficiarilor conform necesităților înaintate, reieșind din imposibilitatea demarării procedurilor repetate. În aceste condiții, autoritatea contractantă este singura în măsură să își identifice necesitățile sale, în vederea bunei desfășurări a activității instituției și beneficiarilor, or, există riscul ca CAPCS să achiziționeze dispozitive medicale ce ulterior nu vor putea fi înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, iar acest fapt este contrar prevederilor art. 7 alin. (2) și alin. (7) din Legea nr. 102 din 09.03.2017 cu privire la dispozitivele medicale. Totodată, operatorul economic nu poate garanta CAPCS că ar putea obține înregistrarea dispozitivului fără riscul de a primi refuz, în acest sens, din partea Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale.
25.11.2024 08:40
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, necesarul a fost prezentat de beneficiarul final, IMSP Institutul Mamei și Copilului, conform necesitățile acestuia, totodată, tehnic nu este posibil modificarea divizarea loturilor.
28.11.2024 14:47
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, se acceptă excluderea cerinței tehnice.
28.11.2024 14:48
Răspuns la clarificare: Nu se accepta excluderea acestui parametru din motiv ca la introducerea unei noi seringi in bibliotecă, pompa de infuzie trebuie sa aibă posibilitatea de a fi calibrata pentru toate dimensiunile seringilor producătorului adăugat (diametru, lungime). Mulțumim pentru clarificarea depusă.
28.11.2024 14:49
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, lățimea șezutului Minim 45 cm.
28.11.2024 15:00
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că bugetul a fost stabilit de beneficiarul final, reieșind din limita mijloacelor financiare disponibile.
28.11.2024 15:23
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, se acceptă modificarea cerinței tehnice din din ”ml 20-1600” în ”ml 20-1400”.
28.11.2024 15:26
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, se acceptă modificarea cerinței tehnice din ”1:0.2 la 1:8” în 1:0,2 – 1:4.
02.12.2024 09:00
Răspuns la clarificare: Mulțumim pentru clarificarea depusă, termenul de livrare este un termen suficient în vederea livrării și instalării dispozitivelor medicale.
Licitație electronică
Valoarea estimată fără TVA20.11.2024 16:38:22 - 02.12.2024 10:00:00
02.12.2024 10:00:00 - 23.12.2024 10:00:00