- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Achiziționarea echipamentului pentru încălzirea centralizată cu executarea lucrărilor de montare şi punerea în funcţiune a PTI și instalațiilor aferente
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Achiziționarea echipamentului pentru încălzirea centralizată cu executarea lucrărilor de montare şi punerea în funcţiune a PTI și instalațiilor aferente la adresa: str. Petru Rareș, 39 (Liceul de Limbi Moderne și Management, Instituție Publică)
Conform caietului de sarcini și Anexelor nr.1-36.
Denumirea lotului : Achiziționarea echipamentului pentru încălzirea centralizată cu executarea lucrărilor de montare şi punerea în funcţiune a PTI și instalațiilor aferente la adresa: str. Ștefan Neaga, 74 (A.P.C. A0120-0125, Bloc locativ)
Conform caietului de sarcini și Anexelor nr.1-36.
Denumirea lotului : Achiziționarea echipamentului pentru încălzirea centralizată cu executarea lucrărilor de montare şi punerea în funcţiune a PTI și instalațiilor aferente la adresa: str. Andrei Doga, 24/1 (USEFS, Bloc administrariv)
Conform caietului de sarcini și Anexelor nr.1-36.
Denumirea lotului : Achiziționarea echipamentului pentru încălzirea centralizată cu executarea lucrărilor de montare şi punerea în funcţiune a PTI și instalațiilor aferente la adresa: str. Grenoble, 163/5 (Centrul de zi și activități ”START”, Instituție Publică)
Conform caietului de sarcini și Anexelor nr.1-36.
Denumirea lotului : Achiziționarea echipamentului pentru încălzirea centralizată cu executarea lucrărilor de montare şi punerea în funcţiune a PTI și instalațiilor aferente la adresa: str. Bănulescu Bodoni, 61 (Bloc de studii, Instituție Publică)
Conform caietului de sarcini și Anexelor nr.1-36.
Documentele procedurii de achiziție
-
Documentaţie de atribuire
30.08.2024 09:36:01
-
Documentaţie de atribuire
30.08.2024 09:36:01
-
Documentaţie de atribuire
30.08.2024 09:36:01
04.09.2024 13:22
Răspuns la clarificare: Buna ziua. Stimate operator economic, entitatea contrctanta solicita sa Va conformati documentatiei de atribuire.
04.09.2024 10:08
Răspuns la clarificare: Buna ziua. Stimate Operator Economic pentru lotul 5 solicitam sa examinati documentatia de atribuire si anexa nr. 34.
Depunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA30.08.2024 09:36:01 - 16.09.2024 10:00:00
16.09.2024 10:00:00 - 01.10.2024 10:00:00