- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparații a rețelelor inginerești de curenți slabi și curenți tari în clădire de oficii (mun. Chisinau, str. Aleco Russo, nr.1A)
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Achiziționarea lucrărilor de reparații a rețelelor inginerești de curenți slabi și curenți tari în clădire de oficii (mun. Chisinau, str. Aleco Russo, nr.1A)
Lucrări de reparații a rețelelor inginerești de curenți slabi și curenți tari în clădire de oficii (mun. Chisinau, str. Aleco Russo, nr.1A)
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 04.10.2024 09:36:43 Până la 31.12.2024 10:36:43
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 23.09.2024 15:00:00
Documentele procedurii de achiziție
-
Documentaţie de atribuire
28.08.2024 09:43:34
30.08.2024 12:58
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vă rugăm să va conformați cerințelor înnainte de către autoritatea contractanta și anume prezentarea ofertei pentru aciziționarea lucrărilor de reparații a rețelelor inginerești de curenți slabi și curenți tari. O zi bună.
30.08.2024 14:14
Răspuns la clarificare: Vă aducem la cunoștință ca achiziția sus menționata este pentru un singur lot și anume toate lucrările menționate în caietul de sarcini vor fi executate în baza unui singur contract.
30.08.2024 14:43
Răspuns la clarificare: Vă mulțumim pentru conformarea, în totalitate, cu cerințele specificate de către autoritatea contractantă, și ținem să menționăm că achiziția este pentru un singur lot (cum sa menționat mai sus). Lista lucărilor descrisă in caietul de sarcini sunt pentru un lot și nu este posibilă divizarea lui. Totodată menționăm că operatorul economic care va fi desemnat cîștigător trebuie să dispună de specialiști atestați profesional în toate domeniile de activitate stipulate in caietul de sarcini.
02.09.2024 13:44
Răspuns la clarificare: Buna ziua, cum am menționat mai sus lucrările incluse în caietul de sarcini, format în baza documentației de proiect, reprezinta un ansamblu de lucrări care urmează să fie executat pentru acest obiect. Executantul care se va obliga să realizeze lucrările incluse în proiect, urmează să dispună de specialiști atestați în toate domeniile prevăzute de legislație. Lucrările nu se separă după domeniile de atestare a specialiștilor, dar se execută conform documentației de proiect, cu respectarea cerințelor normative. Vă mulțumim pentru întrebare !
02.09.2024 13:47
Răspuns la clarificare: Buna ziua, ținem să menționăm că toate companiile care vor participa la această licitație trebuie să se conformeze cerințelor caietului de sarcini. O zi bună !
05.09.2024 13:07
Răspuns la clarificare: În vederea clarificării aspectelor menționate, comunicăm următoarele: 1.În legătură cu referința privind normativul „NCM E03.07”, nu a fost identificat documentul dat în baza de date oficiale a normativelor tehnice în vigoare. Pentru a asigura o comunicare clară și eficientă, vă rugăm să specificați normativul complet, indicând codul, denumirea exactă și anul de publicare. 2.Lucrările referitoare la sistemele de semnalizare și avertizare la incendiu sunt incluse într-un compartiment separat atât în proiect, cât și caietul de sarcini, fiind o delimitare clară între lucrări. Reiterăm faptul că achiziția dată este pentru un singur lot, oferta trebuie depusă pentru întreg lotul și toate lucrările menționate în caietul de sarcini vor fi executate în baza unui singur contract. 3. Documentația de proiect elaborată și verificată în modul stabilit este disponibilă pentru consultare la sediul UCIPE (str. Alecu Russo, blocul 1A, oficiul nr.163, Chisinau, Republica Moldova) în zilele lucrătoare. Dorim să subliniem că verificarea conformității documentației de proiect cu cerințele legale și normative este responsabilitatea instituțiilor abilitate, care au funcții de verificare și control. O zi bună.
08.09.2024 10:51
Răspuns la clarificare: Buna ziua, Ținem să vă comunicăm că întrebarea adresata nu ține de compartimentul clarificărilor, dar pentru a evita o eventuală neînțelegere vă informăm repetat: Decizia de a unifica lucrările într-un singur lot a fost luată în conformitate cu legislația Republicii Moldova privind achizițiile publice, și respectă principiile transparenței și concurenței, având ca scop optimizarea execuției lucrărilor și a costurilor asociate, reprezentând soluția optimă. Toate lucrările fac parte din rețele inginerești interdependente ale clădirii. Împărțirea lor în loturi ar duce la dificultăți în coordonarea execuției și la riscul apariției incompatibilităților între sistemele implementate. Gestionarea integrată a lucrărilor într-un singur lot permite o coordonare tehnică mai eficientă și asigură sincronizarea execuției, prevenind astfel întârzieri și eventuale probleme tehnice. Vă mulțumim, o zi buna !
Depunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA28.08.2024 09:43:34 - 09.09.2024 10:00:00
09.09.2024 10:00:00 - 20.09.2024 10:00:00