- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Achiziția este formată din 3 loturi formată din accesorii pentru PC și o Imprimantă multifuncțională
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Echipament și accesorii pentru computer
Achiziția este formată din 3 loturi formată din accesorii pentru PC și o Imprimantă multifuncțională
Documentele procedurii de achiziție
09.04.2024 15:36
Răspuns la clarificare: Bună, ziua. Nici o problemă, dar o să fie fără semnătură electronică. Se acceptă așa?
11.04.2024 17:19
Răspuns la clarificare: In caietul de sarcini sunt indicate 3 loturi, cu sumele respective pentru fiecare lot și respectiv suma finală pentru toate 3 Care este întrebarea?
12.04.2024 17:13
Răspuns la clarificare: Instituția a plasat cerințele și respectiv a prevăzut durata la toate etapele de achiziții, care constituie minimum 20 zile însumate cu cele 15 zile se constituie termenul solicitat de dstră de 30-40 zile. sper că ajunge timp pentru a pregăti necesarul de echipament
11.04.2024 17:31
Răspuns la clarificare: Referitor la confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat duce la o calitate de deservire tehnică a accesoriilor pentru calculatoare, respectiv asigura funcționarea corectă și sigură a acestora, respectiv centrul de deservire la rândul său duce o răspundere de lucrările făcute. În cazul când nu există așa centru respectiv se subînțelege că deservirea se face contralegii, fără nici o evidență. Fiind o instituție de stat am hotărât că acest lucru va justifica banii Statului. Și avem tot dreptul să cerem așa confirmare.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA08.04.2024 18:34:57 - 18.04.2024 22:30:00
18.04.2024 22:30:00 - 24.04.2024 22:30:00