- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
1. Masă pentru calculator 2. Fotolii pentru birou
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lot 1. Mobila de birou (masă pentru calculator), inclusiv instalarea/ asamblarea
Conform specificațiilor tehnice *Operatorii economici pot veni la sediul I. P. ODA pentru a face măsurările adiționale în vederea pregătirii ofertei. Livrarea/instalarea meselor va fi efectuată de către Prestator, în termen de 15 zile din data comenzii/ solicitării în scris, prin intermediul poștei electronice sau la telefon, pe parcursul anului 2022, la adresa Beneficiarului: MD-2012, mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et.3, I.P. ODA. Ofertantul va oferi prețul pentru un set, conform specificațiilor tehnice. Autoritatea contractantă va evalua ofertele în funcție de prețul per un set indicate în specificațiile de preț (Anexa nr. 23), conform specificațiilor tehnice (Anexa nr. 22). Autoritatea contractantă va achiziționa seturi (masă de birou) în funcție de necesități, pe parcursul anului 2022, în limita resurselor financiare disponibile alocate.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 15.09.2022 12:21:01 Până la 31.12.2022 13:21:01
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 12.09.2022 14:00:00
Denumirea lotului : Lot 2. Mobila de birou (Fotolii pentru birou)
Conform specificațiilor tehnice. Livrarea va fi efectuată de către Prestator în termen de 15 zile din data comenzii/ solicitării în scris, prin intermediul poștei electronice sau la telefon la adresa Beneficiarului: MD-2012, mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et.3, I.P. ODA Autoritatea contractantă va evalua ofertele în funcție de prețul pentru un fotoliu indicat în specificațiile de preț (Anexa nr. 23), conform specificațiilor tehnice (Anexa nr. 22). Autoritatea contractantă va achiziționa fotolii în funcție de necesități, pe parcursul anului 2022, în limita resurselor financiare disponibile alocate.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 15.09.2022 12:26:39 Până la 31.12.2022 13:26:39
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 12.09.2022 14:18:30
Documentele procedurii de achiziție
Anunțul/Invitația de participare
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
Caietul de sarcini
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
Declarația privind beneficiarii finali
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
Documentația stantard
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
Formularul Informativ F 3.3
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
Declarația privind beneficiarii finali
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
Documentația standard
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
Formularul Informativ F 3.3
Documentaţie de atribuire
26.08.2022 12:45:51
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA26.08.2022 12:45:51 - 02.09.2022 09:00:00
02.09.2022 09:00:00 - 09.09.2022 09:00:00