- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Sistem de apeduct în satul Camencea
Sistem de apeduct în satul Camencea
Sistem de apeduct în satul Camencea
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Primaria comunei Donici
Codul fiscal/IDNO
1007601007996
Adresa
MD-3526,
MOLDOVA,
s.Donici,
Orhei,
s. Donici r. Orhei
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Guzun
Telefonul de contact
079510263
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
25.08.2022 09:04:37
Ultima modificare
30.08.2022 15:32:57
MTender ID
Cod CPV
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tip de procedură
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Sistem de apeduct în satul Camencea
Sistem de apeduct în satul Camencea
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată
7300720 MDL
ID
cfaa271e-5a90-443c-9026-1816b6a39332
Documentele procedurii de achiziție
MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări
98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante, vor fi acceptate retineri succesive?
29.08.2022 08:25
Răspuns la clarificare: S-au efectuat modificările de rigoare.
MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), va rugam sa corectati in anuntul de participare
29.08.2022 08:25
Răspuns la clarificare: S-au efectuat modificările de rigoare.
Specificati va rog sursa de finantare si suma alocata pentru anul 2022
29.08.2022 08:25
Răspuns la clarificare: S-au efectuat modificările de rigoare.
Publicati caietul in format word si forma 1 desfasurat
29.08.2022 08:25
Răspuns la clarificare: Caietul de sarcini este parte componentă a proiectului de execuție prezentat doar pe suport de hârtie.
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA
7,300,720.00
MDL
Perioada clarificărilor:
25.08.2022 14:20:48 - 09.09.2022 13:00:00
25.08.2022 14:20:48 - 09.09.2022 13:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
09.09.2022 13:00:00 - 17.10.2022 13:00:00
09.09.2022 13:00:00 - 17.10.2022 13:00:00