- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției
Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției
Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Inspectoratul General al Poliției
Codul fiscal/IDNO
1013601000495
Adresa
MD-2001,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str.Tiraspol 11/1
Web site
--------
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
10.08.2022 15:50:00
Ultima modificare
12.08.2022 15:46:32
MTender ID
Cod CPV
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tip de procedură
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției
Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției
Documentele procedurii de achiziție
Buna ziua. în caietul de sarcini, pentru lucrările de învelitorii, la pozițiile 20 și 23 ați folosit simbolurile de resurse CE13A2 și CE13D2. Tinem să vă informăm că simbolurile de resurse folosite sunt incorecte. Simbolurile care trebuiau sa fie incluse corect sunt: RpCI34A pentru fiecare strat în parte(stratul inferior și stratul superior). Rugam să corectați caietul de sarci
12.08.2022 12:39
Răspuns la clarificare: Modificări in caietul de sarcini nu poate fi, documentația de deviz a fost verificata si corespunde cerințelor CP L. 01.01-2012
Bună ziua. Vă rugăm să atașați caietul de sarcini Desfășurat, pentru a înțelege corect cum a fost aplicte resursele din poziția Nr.2.
12.08.2022 12:40
Răspuns la clarificare: Modificări in cadrul poziție date nu sunt prevăzute. Se aplică integral cum este in baza normativă.
Stimată autoritate, vă menționăm că conform alin. 2, art.35, al Legii 131 din 03.07.2015 ”Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată…”, la fel în conformitate cu art. 37 alin 1, care relatează “Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite” precum și alin. 2 și îndeosebi alin.9 al aseiași legi “Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici“, și în baza HG 638 din 26.08.2020 art. 24 “Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției” solicităm, prezentarea Caietului de sarcini desfășurat cu descrierea completă a resurselor aplicate.
12.08.2022 15:47
Răspuns la clarificare: A fost încărcat Formularul F5 desfășurat cu resursele aplicate.
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției
1960695.41 MDL
Statut
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
1,960,695.41
MDL
Perioada clarificărilor:
10.08.2022 15:53:45 - 22.08.2022 08:00:00
10.08.2022 15:53:45 - 22.08.2022 08:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22.08.2022 08:00:00 - 26.08.2022 09:00:00
22.08.2022 08:00:00 - 26.08.2022 09:00:00