- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Banchetă p/u zona de așteptare UPU – 2022
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : 1.Banchetă p/u zona de așteptare UPU
Bancheta p/u zona de așteptare UPU (echivalent Bancheta Terminal M3). - Material cadru/picioare: oțel vopsit - Material scaun: oțel vopsit laminat perforat - Culoare: Gri - Număr locuri: 3 - Lățime: 176 cm (± 2 cm) - Adâncime: 67 cm (± 2 cm) - Înălțime: 77 cm (± 2 cm) - Înălțime brațe pe interior: 60 cm (± 2 cm) - Lățime șezut: 48 cm (± 2 cm) - Lățime spătar: 48 cm (± 2 cm) - Adâncime șezut pe interior: 40 cm (± 2 cm) - Înălțime până la șezut: 43 cm (± 2 cm) - Înălțime spătar pe interior: 43 cm (± 2 cm) - Sarcină maximală admisă: 450 kg - Livrare și asamblare; - Termen de garanție: minim 12 luni.
Documentele procedurii de achiziție
07.07.2022 09:16
Răspuns la clarificare: Examinați minuțios Anunțul de participare, la rubrica Specificația tehnică deplină solicitată, este menționat: echivalent Bancheta TERMINAL M3. Accesând un motor de căutare pe Internet (ex. GOOGLE) veți obține o informație mai vastă în ceea ce reprezintă o banchetă echivalent TREMINAL M3.
07.07.2022 12:45
Răspuns la clarificare: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 13:01
Răspuns la clarificare: Fiți mai expliciți la întrebările adresate!!! Menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 13:01
Răspuns la clarificare: Fiți mai expliciți la întrebările adresate!!! Menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 16:21
Răspuns la clarificare: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 16:29
Răspuns la clarificare: *
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA06.07.2022 16:54:50 - 08.07.2022 09:00:00
08.07.2022 09:00:00 - 11.07.2022 09:30:05